Ksofie00 Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Jeg er en 25 års gammel jente med helt ok hud med få kviser (kun en og annen innimellom). Men jeg synes jeg har store porer, og har også et lite området på det ene kinnet med spesielt store porer, og et lite arr grunnet noen kviser jeg hadde på det området da jeg var yngre (hadde ikke akne men flere urenheter/kviser da enn nå) Jeg vurderer å ta noe form for laserbehandling eller hudsliping for porene og dette lille arret. Men jeg vet ikke helt hva slags laser eller hudsliping som vil gi best resultat, hvor mange behandlinger jeg vil trenge, eller hva sånt koster? Har søkt noe på nettet, men da får jeg for det meste opp resultater og erfaringer fra folk som har hatt skikkelige akne arr, og så stort er altså ikke mitt problem. Noen som kan gi meg tips/råd?
Wonders Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Jeg ville også dette, og gikk til hudspesialist på Tåsen. Ha. Sa det finnes laser, men de setter også spor, og det vil ikke bli helt bra. En kvise hos meg forblir rød i 2 år, så blir den helt bort. Etter å gått på diane pillen ett år har jeg ikke like mye kviser, så da slipper jeg mye av rødheten. Han gav meg Epiduo Gel, smøre på kveld og sove med. Fytti rakkern! Etter 3 dager! var de store porene og svarte prikkenenesten borte. Jeg er helt seriøs. Arrene blir naturlig borte da huden fornyer seg, og nå er det gått en måned og jeg kjenner jeg blir helt rørt. Tror ikke mine egene øyne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå