Gå til innhold

Hva i all verden skal jeg ha på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ordentlig amøbe på datefronten, ikke vært på date på 10 år..

Nå har en jeg har prata litt med først på sukker og så fb og tlf invitert seg hit med en flaske vin i kveld..

Og jeg får halvpanikk, hva i all verden har man på seg på date liksom? Hvor pynta skal man være? Jeg er ganske "laidback" til vanlig, oftest med en jeans og t-skjorte/topp eller tights og tunika..

Har noen et tips til hva som er "pynta men ikke for pynta" ;P

Jeg er 26 forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med jeans og en litt finere topp enn vanlig? Kanskje sminke deg litt ekstra, sette opp håret o.l. Da føler du deg jo komfortabel samtidig som du sikkert ser fantastisk ut ;) Ville ikke gjort så mye mer av det siden det er en hjemmedate og du er jo ganske laidback til vanlig. Lykke til :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Ville ha pyntet meg LITT mer enn til vanlig, men ikke pynt deg så mye at det ser ut som du skal på byen. En jeans og en litt fin topp, sminket (ikke partysminket) og ordnet håret litt.

Skrevet

enig med de andre. Selv er jeg glad i tunikaer med skjørt under.. en enkel tunika, et pent skjørt og et enkelt smykke kanskje? eller ja, jeans og en fin topp... gre håret og litt sminke!

Skrevet

Kommer litt an på hvilken stil du har/hvordan du ville stylet deg ellers. Siden dere skal være hjemme hos deg samt at du burde kle deg i noe du er komfortabel i ville jeg tatt en titt på om en smal jeans og en enkel tank kan være utgangspunktet. Style håret, litt sminke, sleng på accessories som store smykker, stor ørepynt, et belte, blomst i håret, store/mange ringer, forskjellige sko, forskjellige vesker osv. Alt ettersom hva som er din stil.

Jeg pleier å gjøre det på denne måten om jeg er usikker på hva jeg skal ha på meg, lurer på hvor mye/lite pyntet jeg skal være osv. Slår aldri feil enten det gjelder en spasertur, restaurantbesøk eller hva som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode råd til en medsøster på vei ut i datinglivet ;P

Jeg endte med smal jeans, en lang singlet (rett over midt på låret, med blonder nederst og en lett cardigan i samme farge.

Pynta det til litt med noen armbånd og matchende øredobber :)

Daten har forøvrig utviklet seg fra "ta en flaske vin" til "lage middag sammen før vinen" - wish me luck!

Igjen - takk! :-)

Skrevet

Møt han i bunad. :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...