AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Hvor vondt gjør det å ta en brazilian vax i forhold til å vokse bena? Usikker på om jeg tør
ludo Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Det er MYE mer vondt,Spesielt på venusberget,der det er masse år og mange nerver. men det er sååå verdt det!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Fra en skala 1 til 5 vil jeg gi det en 3'er. Spørs kanskje hvor mye hår du har og sånt men første gangen jeg gjorde det var det ikke så ille som jeg forventet. Spm er om du orker å gjøre det jevnlig, fordi om du skal ha mykere hår som vokser saktere bør du kun vokse området de neste gangene og ikke barbere det innimellom...
Gjest Iah Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg synes det er liten forskjell, kanskje leggene er hakket "vondere". Det eneste stedet jeg hittil har vokset som jeg synes er vondt, er overleppe. Endret 13. juli 2011 av Iah
Carrot Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Syns ikke det er spesielt vondt - samme som å vokse brynene spør du meg - veldig levelig! Litt ekstra kanskje akkurat i "trekanten" på venusberget men ellers er det helt greit. Viktig å holde imot huden - gjerne insistere på å hjelpe til der selv, da er det mye mindre vondt enn om det ikke holdes imot liksom... Vel verdt det, tar MYE lengre tid før "skogen på hamsteren" er tilbake, blir mindre "skog" etterhvert og hvis man er flink å skrubbe huden, bruke gode produkter til etterpleie osv får man heller ikke inngrodde hår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå