Gå til innhold

Hva jobber du med?

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Eller er du student, og hva studerer du?

For de som er elever, hva vil du gjøre videre? Hva vil du bli og de som har et yrke, ble du det du ville? Trives du i jobben din??

Idag er jeg nysgjerrig :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er saksbehandler og leder.

Hva jobber du med, Hunter?

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er saksbehandler og leder.

Hva jobber du med, Hunter?

Jobber deltid i helsesektoren.

Er student. Skal bli sykepleier først, og forhåpentligvis jordmor, kreftsykepleier eller psykiatrisk sykepleier til slutt. :)

Skrevet

Helsesektoren. Får se hvilken retning jeg ender oppi til slutt. Stien blir til mens man går.

Skrevet

Akkurat nå jobber jeg i ferskvaredisken i en stor butikk. Skal studere til høsten, enten journalistikk eller interkulturell kommunikasjon :)

Skrevet

For øyeblikket er jeg skiftleder på Burger King, men neste år skal jeg studere ernæring

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

For øyeblikket er jeg skiftleder på Burger King, men neste år skal jeg studere ernæring

Morsomt! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ansvarlig for butikk, skranke og booking på et større opplevelsessenter i Norge. Er passe fornøyd med jobben min, men skulle ønske jeg hadde utdannet meg innen noe annet enn det jeg har.. Vet bare ikke hva ;)

Skrevet (endret)

...AB#8 ble anonym ved feiltast! :P Lett å komme borti :sukk:

Endret av HLHD
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i barnehage.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student, og skal ende opp med noe innen webdesign- og utvikling.

Skrevet (endret)

Er førskolelærerstudent, begynner på siste året nå :)

Endret av SilliPie
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå jobber jeg i ferskvaredisken i en stor butikk. Skal studere til høsten, enten journalistikk eller interkulturell kommunikasjon :)

Ved Gimlekollen i Kr.sand?!:D

Skrevet

Nå jobber jeg som miljøarbeider i miljøhelsetjenesten i kommunen (sommerjobb). Til daglig er jeg revisjonsstudent og jobber som studentassistent på skolen min :)

Skrevet

En sommerjobb som bartender og en i kjøttdisken i butikk. Skal studere skriving til høsten.

AnonymBruker
Skrevet

Mediabransjen, lederstilling, starter mitt eget magasin i regi av et forlagshus.

Tja, jeg var så dum at jeg utdannet meg til journalist, og det angrer jeg bittert på. Jobben elsker jeg, og jeg vil absolutt jobbe mer med strategiutvikling. Ønsker meg bare en MBA eller siviløkonomgrad først ;)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg jobber deltid i en skobutikk og studerer makeup :) Har veldig lyst til å bli makeup artist :)

Skrevet (endret)

Studerer 100% og jobber 50% ved siden av (men 100% i sommer).

Begynner på master i engelsk til høsten. Jobber som kundeansvarlig ved siden av studiene. Trives med begge deler, og jobben er godt betalt så jeg skal ikke klage.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Saksbehandler i staten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...