Gå til innhold

Stuck på 50 kg! :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 150 høy og veger 50 kg. Har slanket meg fra 60 kg, men vil ned til 45, siden jeg er så lav og pga kroppsfasongen min. Har vært det før, og trivdes med det. men det ser ut til at kroppen tviholder på kiloene! Jeg kan være 49 en dag, så trener jeg godt og spiser lite, dagen etter er jeg på 51 igjen! Sånn fortsetter det.. Hva gjør jeg feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg veide 48 da jeg var 25 år, men nå er jeg 10 år eldre, så jeg kan bare glemme at jeg kan bli 48 kg igjen.. tror det har noe med alderen å gjøre. Vet ikke. Kanskje noen andre kan svare :sjenert:

Skrevet

Kan det være muskler du har fått gjennom treningen som "holder deg igjen"? Om du spiser sunt, og har holdt deg til et sunt regime lenge så vil jeg tro at kroppen din har nådd trivselsvekten sin, og miste flere kilo nå sånn med en gang vil kanskje være uheldig for kroppen?

Skulle ønske at folk sluttet med dette tullet om å nå et visst tall på vekta istedenfor å heller sette seg mål som å klare å jogge en viss distanse uten å bli like sliten som før, eller klare x antall push-ups, svømme lengre enn man noen gang har klart før osv.

Dette er ikke ment bare til deg, TS - bare tenk litt over hvor lite/mye kiloene har å si når man veier så lite som deg, og muskler veier mer enn fett så vekta burde ikke telle like mye som hva du makter å gjøre nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...