Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Er det virkelig sant at mann som vestlig mann i Thailand blir overøst med oppmerksomhet fra Thai-damer? Jeg og dama skal på tur til Thailand, men jeg vil ikke ha noe av klengete damer? Hvordan er det egentlig?
_Nida_Michelle Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Er nok ikke fullt så ille hvis du reiser sammen med kjæresten din,men det er alltid noen som sikkert er frekke nok til å prøve seg..."You have girlfriend,wife,no problem" osv Tror egentlig dere bare skal prøve å overse det ,og bare nyte ferien! God tur :D
Gjest *line* Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Det kommer an på hvor dere beveger dere. I feks. Patpong eller Soi Cowboy området i Bangkok kryr det av etablissementer der damer er salgsvare og her tar de ikke fem øre for å tilby sine tjenester om dere så kommer hånd i hånd! "You want my pussy, sir?" Unngår dere disse type stedene så er problemet ikke stort. Taxi sjåfører o.l. vil ofte spørre en mann som er alene, men ikke når dere er et par. Et lite tips: Si "MAI OW" hvis noen blir anmassende. Det betyr "vil ikke, ikke interessert " og er en nyttig frase i mange sammenhenger. (til feks. innpåslitne selgere..) Ha en god tur til et fantastisk land!
Loolaa Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Har vært i Bangkok med mannen min, og vi merket ikke noe til "slitsomme thaidamer".
Charmina Skrevet 23. november 2003 #5 Skrevet 23. november 2003 Var i thailand med mann og barn på 1 år......og den eneste thaidamene la sin elsk på var gutten vår.De var helt ville etter han pga av den lyse huden og det blonde håret! han fikk aldri være i fred......og han nøt all oppmerksomheten!Ikke bare fra damene heller...mange menn var vilt begeistret! De elsker barn,og er bare sååå blide og hyggelige mennesker! Vi storkoste oss der nede,og sønnen min kom hjem med masse små gaver! klems
Gjest care Skrevet 23. november 2003 #6 Skrevet 23. november 2003 Er det virkelig sant at mann som vestlig mann i Thailand blir overøst med oppmerksomhet fra Thai-damer? Jeg og dama skal på tur til Thailand' date=' men jeg vil ikke ha noe av klengete damer? Hvordan er det egentlig?[/quote'] Å stigmatisere thai damer som klengete damer synes jeg er drøyt. Snakk om innbilske menn...
lenny Skrevet 4. desember 2003 #7 Skrevet 4. desember 2003 kjenner tre gutter som har vært der noen år på rad nå,de syntes det var veldig slitsomt første året de var der,men ikke merket så mye til det andre året,er nok litt stedsbetinget,de sa at patong var det stedet de var mest utsatt for sextilbud
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Ikke alle damer som jobber med sex. veldig hyggelige folk. Ryktet er nok overdrevet. Beveger du deg i områdene i bangkok eks. kan du få tilbud. Det fikk jeg også som jente. rei og nyt landet og folket. Du ser fort hvor de holder til. Og du ser fort hvilke jenter det er. De er ikke til å ta feil av. Spørs mye på deg selv. Går du på "bule" så er det alltid noen som vil tjene penger.
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 5. desember 2003 #9 Skrevet 5. desember 2003 Jeg synes at personen bak hovedinnlegget skal vokte seg vel for å stemple alle Thailandske damer som "klengete barpiker".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå