AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Vel, jenter. Forklar meg hvordan dere tenker, så jeg slipper å bruke mer energi på dette en nødvendig. Dette er greia: I vinter tok en jente jeg hadde en slags greie med for mange år siden kontakt med meg på FB, helt umotivert. (Vi er relativt jevnaldrende, hun er 23 og jeg 24). På dette tidspunktet hadde vi ikke hatt kontakt på laaang tid, ettersom begge hadde vært i andre parforhold. Det viste seg etterhvert at hun var student på et ganske kjipt sted i USA, og det viste seg også at hun hadde blitt singel siden sist. FB-meldinger ble til FB-chat, og etterhvert ble det hyppelige, lange Skype-samtaler flere ganger i uken over to-tre måneder. Vi avtalte flere ting vi skulle gjøre i sommer, når hun skulle flytte tilbake til Norge etter å ha fullført graden sin i USA. Jeg vet at hun har snakket om meg til både venner og familie, uten at jeg vet hva hun har lagt i det. Nå er det over én måned siden hun kom hjem til Norge. (Vi er begge fra en middels stor by på Østlandet, og har noen felles venner, pluss at jeg fikk vite datoen på forhånd). Jeg har fremdeles ikke møtt henne. Jeg har sendt henne et par meldinger, men ikke fått svar. Jeg gidder ikke å mase, og er i ferd med å gi faen i hele greia. Men jeg lurer på én ting: Hva er opplegget? Har hun fått kalde føtter? Trengte hun bare digital oppmerksomhet? Hun har jo tross alt brukt like mye energi på dette jævla skype-kjøret som meg.
DBM Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 (endret) Umulig å vite hva som har skjedd. Hun kan være veldig travel, av en eller annen grunn ikke fått meldingene, møtt noen andre eller funnet ut at hun vil droppe deg. Uansett, aldri send mer enn to meldinger uten svar. Og sørg for å sysselsette deg selv, ha det moro uten henne. Endret 13. juli 2011 av DBM
Gjest LonelyAngel Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Jeg tenker at når hun har flyttet hjem fra USA så har det blitt travelt for henne den siste tiden. Du kan jo spørre henne innimellom hvordan det står til med henne og om dere skal finne på noe en dag? Jeg vet i alle fall av erfaring at når man flytter så er det mye som skal gjøres, og gutter må settes litt på vent den første perioden. Hun trenger nok bare å få slått seg til ro i Norge igjen 1
DBM Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Meldinger svarer man uansett på, og så forteller man bare at man er veldig travel for tida. Men gjerne vil møte han senere. 1
Kosemose Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Jeg tror du må anse deg selv som dumpet. Dessverre. Det som virket som en god ide mens hun satt ensom og trist i USA, kan virke som en dum ide når hun er hjemme med venner og familie og har det bra. Du var sikkert et viktig anker for henne mens hun hadde det kjipt og du var tilgjengelig. Syns hun skylder deg en kaffe og en ærlig prat og skjønner at du er skuffet.
Facepainter Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Ingen i verden er for travel i én mnd til å svare på en melding eller to fra en person de har hatt så mye kontakt med. Hva med å ringe henne? Man vet jo aldri hva som har skjedd. Kanskje hun har byttet nummer. Kanskje hun har møtt en psyk type som sletter meldingene hennes. Mest sannsynlig kjeder hun seg bare mindre nå og driter i deg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Jeg tror hun har funnet en annen eller er gått lei. Uansett burde hun ha svart på meldinger, og sagt det som det er. Det er skikkelig ufint å bare ignorere deg etter all tiden du har brukt på henne. Og det var til og med hun som tok opp kontakten. Ville følt meg kraftig lurt, hadde jeg vært deg, og ikke ønsket å ha noe mer med henne å gjøre. Hun er mest sannsynlig utrolig feig, og er ikke verd et gram mer energi fra deg.
Gjest Heloise Skrevet 16. juli 2011 #9 Skrevet 16. juli 2011 Enten er hun ekstremt opptatt, eller så er hun ikke interessert, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå