AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Ser det er flere jenter som har kortklipt seg på ene siden, det partiet foran øret.. De har ellers halvlangt og langt hår. Er det en grunn til at de gjør det? Er det kult, eller in eller er det en større mening med det?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 TS her, ville bare påpeke at jeg mener ikke at det er noe galt med det altså. Bare nysgjerrig.
Gjest Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Det er vel for å få en litt røffere look tenker jeg stilig på mange,men ikke alle kler det synes jeg.
Kosemose Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Syns noen er veldig fine med det, men det er helt klart en look som har en øvre aldersgrense!
laperla Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Jeg fikk klippet en slik side cut utover høsten ifjor. Fikk ideen av frisøren min, som også hadde en slik klipp. Følte for en forandring, men ønsket ikke å gjøre noe med lengden, da håret er langt. (Lugg hadde jeg også vært innom, og det fristet ikke til gjentakelse.) Fikk komplimenter på at det var fint, og jeg trivdes med den. Vel å merke når den var nyklippet, ellers synes jeg det ser ustelt ut... I mitt tilfelle måtte den klippes mist en gang i måneden. Det fine er at klippen ikke må synes når en har håret ned, og hvis en vil at den skal synes, kan en f.eks. bruke en spenne. Det en bør ha klart for seg er at mest sannsynlig vil føle at en har klippet av store mengder hår, iallefall om en har nordiskt, tynt og fint hår som meg. Det var egentlig det verste... Jeg begynte å spare ut side cuten i desember, og nå er håret vokst ca. 12 - 13 cm. Med andre ord, det går fort. For min del, ble jeg fort lei denne klippen, og hadde den vel i ca. 2-3 måneder.
otilie Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 det er mest populært, og har vært populært en stund innad det alternative miljøet (metal, rock, punk...) så det er absolutt ikke nytt. Er nok noen som har plukka opp trenden, også er den blitt ført videre! Punkere, rock, metalfolk er jo kjent for å ha sære hårsveiser, så opprinnelig kommer det jo fra at man ønsket å skille seg ut bare.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Ei jeg kjenner litt fikk seg denne sveisen for en god stund siden. Hun er ung, tøff og har litt rocka kul stil sånn ellers. Syns hun passet godt til det. Men nå den siste tiden har det dukket opp så mange med sånn. Ikke bare sånne som ser litt rocka ut, men folk som ser ut som alt fra friluftmennesker til husmødre.. Da dabber kulhetsfaktorn litt syns jeg..
The Kitten Skrevet 14. juli 2011 #9 Skrevet 14. juli 2011 Jeg synes det ser merkelig ut. Virker som de ikke har klart å bestemme seg for om de skal ha langt eller kort hår.
Blair Skrevet 14. juli 2011 #10 Skrevet 14. juli 2011 Den sveisen har vel gått fra å være en punkesveis til å bli en hipstersveis, og nå er det en hvermannsensveis som "alle" har. Hvilket betyr at trenden er død.
bubblefun Skrevet 17. juli 2011 #11 Skrevet 17. juli 2011 Synes det er utrolig kult hvis man kler det! Som det blir sagt over her, så har side cut blitt noe som "alle" har. Det gjør jo at man ikke skiller seg ut om man har det. Har mange venner som har det, og det er så langt unna en rocka stil som det går an å komme!
Gjest Fable Skrevet 17. juli 2011 #12 Skrevet 17. juli 2011 Den sveisen har vel gått fra å være en punkesveis til å bli en hipstersveis, og nå er det en hvermannsensveis som "alle" har. Hvilket betyr at trenden er død. Trenden er ikke "død", men "førsteretten" til trenden er borte. Ikke bare punkere og gotere og trash folk som har det. Men den er jo fortsatt like aktuell som det å ha langt hår, kort hår, pixie hår, samme hva. Gjør ikke frisyren mer annenrangs.
Mynona Skrevet 17. juli 2011 #13 Skrevet 17. juli 2011 Var ikke dette kult i fjor sommer?? Har ikke sett noen med det siden juletider tror jeg. Synes egnetlig ikke det var så fint jeg.. Et par stk kledde det, men de aller fleste passet ikke til det i forhold til klesstil, ansiktsform osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå