AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Hunden min låg på en stol da og så kom onkelen min gående mot henne og sa: ''Ha deg vekk fille bikkje!!!'' og slo ho. Greit nok kanskje ikkje likte at hunden var på stolen, men syns kunne sagt det istede for sei sånt og slå ho. Ka syns dere?
Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Dyremishandling.. Man slår ikke hunder uansett!
Poppsilopp Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Man slår ikke dyr, uansett! Hadde det vært min hund hadde han virkelig fått høre det!
Green Lady Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 (endret) Hva i alle dager?! Sånt gjør man ikke! Hva feiler det slike mennesker? Håper virkelig du sa ifra til han akkurat hva du syntes om den saken! Endret 12. juli 2011 av Green Lady
Gjest Bjørn82 Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Hunden min låg på en stol da og så kom onkelen min gående mot henne og sa: ''Ha deg vekk fille bikkje!!!'' og slo ho. Greit nok kanskje ikkje likte at hunden var på stolen, men syns kunne sagt det istede for sei sånt og slå ho. Ka syns dere? Du må se å få litt dressur i den bikja de! Så slipper du at folk klæppser og slår den. Men det var uansett stygt gjort. Åsn slo han bikja da? Skikkelig slag eller en klapps eller hva?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 Du må se å få litt dressur i den bikja de! Så slipper du at folk klæppser og slår den. Men det var uansett stygt gjort. Åsn slo han bikja da? Skikkelig slag eller en klapps eller hva? Man slår da for faen meg ikke en hund. Slutt å bland inn dressur her. 2
Gjest Bjørn82 Skrevet 12. juli 2011 #8 Skrevet 12. juli 2011 (endret) Man slår da for faen meg ikke en hund. Slutt å bland inn dressur her. Det er jo selvfølgelig mangel på dressur om bikja tar seg til rette på steder den ikke skal være. TS får påta seg deler av ansvaret i dette tilfellet. Men å slå hunden for noe sånt er å gå over streken. Personlig hadde jeg blitt veldig forbanna på fyren. Endret 12. juli 2011 av Bjørn82
Coffee1234 Skrevet 12. juli 2011 #9 Skrevet 12. juli 2011 Tipper han føler seg bedre av å ha makt over dyrene som er lavere i rangstigen enn seg selv, han skulle hatt juling sjæl
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #10 Skrevet 12. juli 2011 Jaa han fekk høre, dette vil hvertfall ikkje gjenta seg da eg drar herfrå. Dressur er ikkje mangel på vil eg si, får heller passe litt på. ganske så lydig men hun sitter på en stol der andre i huset syns det var greit.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #11 Skrevet 12. juli 2011 Tipper han føler seg bedre av å ha makt over dyrene som er lavere i rangstigen enn seg selv, han skulle hatt juling sjæl Slike mennesker havner laaaangt ned på rang stigen.. til og med maur er mere verdt.
korallen Skrevet 12. juli 2011 #12 Skrevet 12. juli 2011 Man slår ikke dyr uansett, man gir de beskjeder/komandoer - men vold er overhodet ikke aksepter Hadde det vært min hund hadde vedkommende virkelig fått hørt det, antagelig hadde jeg slått til han og spurt hvordan det føltes
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #13 Skrevet 12. juli 2011 Helt enig med dere.. Slikt gjør man ikkje, samme som at man gjør ikkje slikt til barn
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #14 Skrevet 12. juli 2011 Man slår ikke dyr, uansett! Hadde det vært min hund hadde han virkelig fått høre det! Jeg klinte til en hund og stakk hånden langt ned i svelget på den så den klynket og kastet opp. Ble angrepet og den fikk bitt meg før jeg tok affære. Angrer ikke et sekund.
Timseh Skrevet 12. juli 2011 #16 Skrevet 12. juli 2011 Jeg klinte til en hund og stakk hånden langt ned i svelget på den så den klynket og kastet opp. Ble angrepet og den fikk bitt meg før jeg tok affære. Angrer ikke et sekund. Hva fikk du ut av å gjøre slikt med en hund? Hva hvis noen hadde gjort det samme med deg?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #17 Skrevet 13. juli 2011 Jeg klinte til en hund og stakk hånden langt ned i svelget på den så den klynket og kastet opp. Ble angrepet og den fikk bitt meg før jeg tok affære. Angrer ikke et sekund. Troll!
MissMas Skrevet 13. juli 2011 #18 Skrevet 13. juli 2011 Var det din stol? Eller hans stol? Eller? Jeg synes ikke han burde slått hunden uansett, men du burde kanskje passe på slik at det samme ikke skjer en gang til. Hadde noen slått hunden min, hadde de fått høre det! Da hadde jeg kjeftet skikkelig og holdt en lang preken tror jeg.
Fluffe Skrevet 13. juli 2011 #19 Skrevet 13. juli 2011 Syntes det er veldig merkelig at TS faktisk må lage en tråd for å spørre om det er slemt å slå en hund
Capricorn Skrevet 13. juli 2011 #20 Skrevet 13. juli 2011 Oi, oi, oi. Det skulle vært mitt dyr som ble slått!! Stakkars onkel da...... Nå er heldigvis mine onkler veldig glad i dyr. Hele familien min er det. Var det noen andre som så det? Hvordan reagerte de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå