Gå til innhold

Sånn ca. når kan jeg forvente å se resultater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 16 som akkurat har begynt å trene. Er relativt slank, men det meste fettet ligger rundt hoftene og rompa, ellers har jeg flat mage og alt det der.

Jeg har hatt problemer maten tidligere som gjør at jeg har et ganske skrudd forhold til mat, kcal osv.

Kostholdet mitt består kun av fisk, cottage cheese, all slags grønnsaker, litt frukt og sjokolade i helgene (hender jeg skeier ut... har enormt søtsug, men prøver å holde meg)

Spiser ikke kjøtt, pasta, ris, brød osv - omtrent kun det som står ovenfor.

....Og slik ser amatør-trenings-programmet mitt, hehe.

Utfall(?) med det ene benet bakover på stolen, og det andre på gulvet hvis dere skjønner. 5x10 samt at jeg pleier å sitte i 90 gradersvinkel mot en vegg i ca 30 sek med gjentagelse...

Planken 30 sek x 5

Kjenner det skikkelig på lårene og magen.

Vil jeg kunne se resultater etter noen uker?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser tomatbønner også, og liitt nøtter

TS

Skrevet

At du får fettdepoter på hoftene og rumpa er normalt i din alder, det kalles kvinnelige former og er kvinnekroppens ammelager. Jeg synes det er synd at jenter ikke kan godta det å få kvinnelige former.

• Liker 1
Skrevet

Du skal ha fett på rumpa og lårene, som Lance sier er dette det som skaper de kvinnelige formene. De er nødvendige og helt naturlige, og er det som gjør jenter pene.

Hvis du trener for å holde deg frisk og sunn så er det bra. Da kan du fortsette med øvelsene dine og du kan gjerne ta en joggetur et par ganger i uka.

AnonymBruker
Skrevet

For å stabilisere siluetten må du fokusere på å trene overkroppen. Du gjør jo ingen øvelser for den.

Skrevet

At du får fettdepoter på hoftene og rumpa er normalt i din alder, det kalles kvinnelige former og er kvinnekroppens ammelager. Jeg synes det er synd at jenter ikke kan godta det å få kvinnelige former.

Likte at en mann skrev dette :) :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte at en mann skrev dette :) :)

JEg vet dt er normalt!! Jeg vil bare gjøre fettet som ligger der, om til litt muskler!

Skrevet

JEg vet dt er normalt!! Jeg vil bare gjøre fettet som ligger der, om til litt muskler!

Da har du misforstått noe. Fettceller er fettceller, og kan aldri bli til muskelceller. Du kan trene muskulaturen i disse områdene og gjøre den mer framtredende i forhold til fettet, men fettcellene vil likefullt være der.

• Liker 1
Skrevet

Ro deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...