Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Den 26 juni bestilte jeg en sak på Etsy.com. Etter ti dager var den enda ikke sendt, og jeg sendte en melding til butikken, som sa de skulle sende den morgenen etter. 4 dager senere var den fremdeles ikke sendt, så jeg gav lyd fra meg igjen. Fikk ikke noe svar. Nå har det gått 17 dager, ingen ting har skjedd, så jeg sendte enda en melding i dag tidlig. Hva bør jeg gjøre med dette? Ser at de legger ut nye ting i butikken hele tiden (sist for 20 min siden), så jeg vet jo at det er noen der?

Om det teller er butikken rimelig ny, startet i begynnelsen av juni, og har fått tre positive feedbacks hittil, ingen negative. Burde jeg sende en melding til? Burde jeg vente? Burde jeg sende klage til Etsy?

Håper noen kan hjelpe meg litt her, har veldig lyst på det jeg bestilte, og er rimelig ny på netthandel, så vet ikke helt hva jeg kan forvente heller.

Endret av Lady Stardust
Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg har selv handlet en del fra Etsy og er ganske fornøyd. Du kan jo gi de en sjans til og si du vil gi negativ tilbakemelding, klage til Etsy og kreve pengene tilbake. du betalte med Paypal, ikkesant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...