Pimp Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 utlandet: Sverige, Spania, Bulgaria, Tyskland noen ting kjøper jeg på Polarn og Pyret
Gjest pysepusen Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Name It og H&M til hverdagsklær. Har handlet mye på Lindex fram til nå, men synes ikke de har så mye fint til gutter i neste avdelingen
kaprifolen Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Monsoon har utrolig flotte barneklær i ypperlig kvalitet! Og godt sikret etikk i produksjonen.
Miss moneypenny Skrevet 15. juli 2011 #6 Skrevet 15. juli 2011 Stort sett Lindex og H&M, men begynner å bli litt lei av å ha "de samme" klærne hele tiden.
Gjest imli Skrevet 15. juli 2011 #8 Skrevet 15. juli 2011 Kjedebutikkane og NameIt. Innimellom kjøper eg merkeklær på nett, når det er sal (då er dei omtrent like billege som H&M o.l). I tillegg syr eg litt sjølv. Ei god blanding, altså
Amanlis Skrevet 15. juli 2011 #9 Skrevet 15. juli 2011 Kjedebutikkane og NameIt. Innimellom kjøper eg merkeklær på nett, når det er sal (då er dei omtrent like billege som H&M o.l). I tillegg syr eg litt sjølv. Ei god blanding, altså Hvilke nettbutikker bruker du?
Gjest Emo Fisk Skrevet 16. juli 2011 #10 Skrevet 16. juli 2011 For det meste lindex eller H&M. Det blir nok mest H&M, rett og slett fordi det er billigst der. Ull etc. kjøpes etterhvert som jeg finner tilbud. Kjøper en god del ull på sparkjøp
Ciara Skrevet 16. juli 2011 #11 Skrevet 16. juli 2011 Stort sett i billigkjeder, men uteklær handler vi på Polarn og Pyret eller andre steder som har klær av bedre kvalitet. Arver også mye.
Aftensol Skrevet 16. juli 2011 #12 Skrevet 16. juli 2011 Vi bruker cubus og name it for det meste.. Litt lindex og hm, men har ikke sett noe fint der i fra i det siste... Sokker og strømpebukser bruker vi å handle på obs. Ull handler vi fra devold utsalg som ikke er så langt unna.
Miss I.W. Skrevet 17. juli 2011 #13 Skrevet 17. juli 2011 Prøver å kjøpe dyre ting på salg, så ull og dress til vinteren er innkjøpt i vår på Barnas Hus. Janusull er kjøpt på salg på Obs. Vanlige hverdagsklær blir kjøpt på HM og Lindex, men synes også at det er litt kjedelig at snuppa ser ut som resten av jentene i barnehagen, så jeg sper på med nettshopping. Handler ullstrømpebukser og ullsokker på Sparkjøp. Har handlet litt på Name it, men synes ikke kvaliteten alltid står til prisen. Det er mye fint fra Monsoon, men det er litt dyrt. Elsker å shoppe barneklær i utlandet på f.eks. C&A Sko har jeg kjøpt på Ellos. Har kjøpt gode kvalitetssko med 40% rabatt. Prøvde dem i butikken først! :gjeiper: Er glad i et godt tilbud og synes det er litt tullete å bruke masse penger på klær som kan bli ødelagte i bhg eller av mat, samt at barna vokser så raskt. Men elsker å dresse opp snuppa! Det er jo så mye fint!
Gjest Nanette Skrevet 17. juli 2011 #14 Skrevet 17. juli 2011 (endret) Monsoon Nameit, nøstebarn, lindex og H&M. Noe cubus, laredoute. Edit: Wheat Og Claire. Endret 18. juli 2011 av Nanette
Gjest Stinius Skrevet 17. juli 2011 #15 Skrevet 17. juli 2011 Cubus og litt hm. Cubus har bra kvalitet på hverdagstøy og holder seg godt etter vask. ulltøyet fra cubus er kjempe bra, men liker også Janus veldig bra. Janus kjøper jeg helst på utsalg. Er nøye på sko og yttertøy! bruker dessverre en del penger på sko da de må sitte godt på foten,ha god kvalitet og byttes før de har vokst fra de. Ecco, Geox, viking, timberland til alt fra sandaler til støvler. Yttertøy er viktig med god kvalitet, Reima har bra vinterdresser, reflex allværsdress og regntøy er best. Regntøy og sko kjøper jeg altid nytt, men dresser av god kvalitet kjøper jeg på salg eller finn.no
Gjest Tinna Skrevet 18. juli 2011 #16 Skrevet 18. juli 2011 pompdelux.com. De har fantastisk mye fint. ENeste som er dumt at det er stengt i perioder mellom sesongene. Høstsesongen starteer 30. august,
Concertina Skrevet 18. juli 2011 #17 Skrevet 18. juli 2011 Vi legger pengene i skikkelig yttertøy og sko, bruker mye ulltøy på vinteren (ManyMonths kjøpt hos Krusedull, Nøstebarn og Janus er favorittene, sistnevnte kjøpes gjerne på OBS), resten av klærne trenger ikke å ha like god kvalitet. Jentetøy finner jeg på de fleste kjedebutikkene, har i tillegg bestilt endel på nett, både butikksydd og bortesydd (er utrolig mange som syr flotte barneklær), syr og strikker noe selv også, og i tillegg er vi så heldige at vi arver mye. Har såvidt begynt å se etter guttetøy i størrelsene over 80, og det er rimelig begredelig... Hittil har Lindex vært bankers, men fra str 86 så er det jo like dårlig der som hos alle de andre kjedebutikkene... Jeg vil ikke kle opp guttungen i grått/marineblått/svart/osv med diiiigre motiver av Spiderman eller Bamse ol. på. Jeg vil ha farger og kule mønster og nevnte jeg FARGER?! Så jeg regner med å bestille litt mer klær på nettet, må være flinkere å følge med på salg ser jeg.
Bing Skrevet 18. juli 2011 #18 Skrevet 18. juli 2011 Det blir mest H&M, Cubus, Name it til vanlig. Litt POP og andre merkeklær om det er salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå