altsoja Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Lurer på om dette er muligt da eg gjekk gjennom smykkeskrinet mitt og fant mye gammelt.kunne fort blitt fint om eg kunne ha fått vekk bronsefargen. Dette er billige smykker fra Glitter og andre steder. Men mangen er ganske fine så har egnetli ikke lyst å kaste di før eg har vertfall fått prøvd meg litt ut og testet om det går an å reparere. håper noen kommer med noen lure tips
spinnwild Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Hva med å pusse de? Eller legge de i bakepulvervann (om jeg husker rett kjerringråd?)...
chikako Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Hva med å pusse de? Eller legge de i bakepulvervann (om jeg husker rett kjerringråd?)... Nesten - natron. Det er natron i bakepulver også altså
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Hvis det er smykker du vil ta vare på, ber jeg deg søke råd andre steder enn her. Det kan også være gamle smykker som ikke er rent sølv. Google er din beste venn. Spør før du gjør noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå