Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gj:) Blondie sin er vel den jeg er mest vant med. Men forutsatt at "vi" vet hvor bøttene er halv, likte jeg din Mynona. Aldri tenkt på det sånn. I've been schooled. Noen som tenker noe om sauene? Sorry at jeg maser sånn om de, men jeg greier ikke legge den fra meg.. :klo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står også helt fast på de sauene :fnise:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Eldste sauen er 9 og de to andre er tvillinger på 2 fordi 9x2 er 18 ganger med 2 er 36.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

To gutter blir født av samme mor, på samme tid, på samme sted, på samme dag i samme år- men de er ikke tvillinger. Hvordan kan det ha seg?

Skrevet

Moren er siamesisk tvilling med to kropper og ett hode? :lol: Eller de er trillinger, og den siste er jente?

Skrevet

Gj:) Blondie sin er vel den jeg er mest vant med. Men forutsatt at "vi" vet hvor bøttene er halv, likte jeg din Mynona. Aldri tenkt på det sånn. I've been schooled. Noen som tenker noe om sauene? Sorry at jeg maser sånn om de, men jeg greier ikke legge den fra meg.. :klo:

Ja, synes det virka mye enklere.. Sikkert for enkelt

Og sauene har vi ikke fått svar på nei...

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Moren er siamesisk tvilling med to kropper og ett hode? :lol: Eller de er trillinger, og den siste er jente?

Jaaa de er to av et sett på tre:D

AnonymBruker
Skrevet

Om natten står ( de fleste ) bare og gaper, men om dagen er de fyllt av kjøtt og blod. Hva er de?

AnonymBruker
Skrevet

Haha, bra forslag i grunn, men ikke helt! :D Husker læreren torturerte oss med den gåten på BARNESKOLEN, det er 20 år siden, og har enda ikke glemt den.

De står som regel på gangen, det er et hint :D

Skrevet

Jaaa de er to av et sett på tre:D

Første gang jeg har klart en gåte! :bolledeig:

AnonymBruker
Skrevet

Her er en til, hva har Kaptein Jack Sparrow til felles med en Ferrari? :D

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Mamman til Johan har tre barn. Det første heter May den andre heter Juni hva heter det tredje barnet?

AnonymBruker
Skrevet

Julian!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet
Haha, bra forslag i grunn, men ikke helt! :D Husker læreren torturerte oss med den gåten på BARNESKOLEN, det er 20 år siden, og har enda ikke glemt den.

De står som regel på gangen, det er et hint :D

Ååh så irriterende... på gangen...

Er det sko?

AnonymBruker
Skrevet

Ååh så irriterende... på gangen...

Er det sko?

Yes :D Den gangen så stod de jo gapende om natta, men så ble man voksen og rangla ute til 3-4-5 om morran :fnise:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Yes :D Den gangen så stod de jo gapende om natta, men så ble man voksen og rangla ute til 3-4-5 om morran :fnise:

Jeg hater sånne logiske gåter, for man gjør de alltid så mye vanskeligere i hodet!

Skrevet

Mamman til Johan har tre barn. Det første heter May den andre heter Juni hva heter det tredje barnet?

Johan! Faen, jeg er i slaget i dag :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater sånne logiske gåter, for man gjør de alltid så mye vanskeligere i hodet!

Jaaa hehe jeg vet, derfor vår lærer plaga oss med den, tror det varte i 3-4 dager før hun avslørte det på en fredag :fnise:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Johan! Faen, jeg er i slaget i dag :D

Du er helt VILL i dag:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...