Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hanen til Hansen la et egg på tomta til Pedersen, hvem eier egget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bygger meg et hus hvor alle sidene vender mot nord, hvor bor jeg?

Skrevet

Haner legger ikke egg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen, for hanen kan ikke legge egg, ikke alene iallefall :fnise:

Skrevet

Well spotted. Kanskje bedre muntlig. Hva er lettest av et tonn fjær og et tonn jern da?

Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

Høna?

Herregud jeg kan tydeligvis ikke lese:D

Endret av uAnonymBruker
  • Liker 1
Skrevet

Well spotted. Kanskje bedre muntlig. Hva er lettest av et tonn fjær og et tonn jern da?

Like tungt

AnonymBruker
Skrevet

De veier like mye, men det er nok MYYYYYYYYYYYYYE mer fjær enn jern i samme mengde

Skrevet

En hane kan vel ikke legge egg...

Jeg bygger meg et hus hvor alle sidene vender mot nord, hvor bor jeg?

Sydpolen vil jeg tro :)

Kan legge ut svaret på sauegåten i morgen :)

Skrevet

Okei, jeg skal vri og vende på den i natt.

gj med mine. Drar frem alle fra bhg nå:P

Skrevet

Det var en mann som jobbet nattevakt på et hotell. Da han skulle gå av vakt på morningen kom sjefen å sa at han skulle på forretningsreise og at han skulle ta fly. Da sa nattevakten: ikke gjør det, for jeg drømte i natt at det flyet ville dette ned! Sjefen bestemte seg for ikke å fly, og flyet han skulle ta, datt ned. Da ga sjefen nattevakten 500 000 + sparken.

Hvorfor fikk han sparken?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi NATTEVAKTEN burde vel kanskje ikke sove? men han fikk litt cash for å være sanndrømt :fnise:

Skrevet

Det var en mann som jobbet nattevakt på et hotell. Da han skulle gå av vakt på morningen kom sjefen å sa at han skulle på forretningsreise og at han skulle ta fly. Da sa nattevakten: ikke gjør det, for jeg drømte i natt at det flyet ville dette ned! Sjefen bestemte seg for ikke å fly, og flyet han skulle ta, datt ned. Da ga sjefen nattevakten 500 000 + sparken.

Hvorfor fikk han sparken?

Fordi han sov på jobb!!! Nå da?!

Skrevet

Den med sauen kan jeg egentlig, men husker ikke. Pleier å løse problemer i søvne, så kanskje jeg overrasker med ett rett svar i morgen!

Skrevet

Den med sauen kan jeg egentlig, men husker ikke. Pleier å løse problemer i søvne, så kanskje jeg overrasker med ett rett svar i morgen!

Skrevet

Fordi han sov på jobb!!! Nå da?!

Riktig !

Skrevet

Hva med denne?

Da han stoppet utenfor hotellet skjønte han at han var konkurs.

Hvorfor?

Skrevet

Hva kaller man den brune tuppen helt bakerst i enden av bananen???

Skrevet

Hva med denne?

Da han stoppet utenfor hotellet skjønte han at han var konkurs.

Hvorfor?

Han spilte Monopol!

Skrevet

Ny gåte: (tror den går slik...)

To bønder møtes på et jorde. Den ene forteller: "Produktet av aldrene til de tre sauene mine er 36, kan du si meg hvor gamle hver av dem er?" Den andre sier da at han trenger flere opplysninger. Den første bonden sier: "Summen av aldrene er lik antallet høyballer på jordet der...". Den andre bonden trenger fortsatt flere opplysninger. Den første bonden forteller da at den eldste sauen hans er en hun-sau. Hvor gamle er sauene?

For de som trenger en repitisjon, er produktet av to eller flere tall svaret du får når du ganger dem sammen ;)

2, 3 og 6? :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...