Gå til innhold

Treningssenter for feite

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om det finnes treningssenter for feite i Tromsø? Eller om det finnes noen form for organisert trening for oss som er overvektige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er åpent for alle uansett vekt.

Skrevet

Er det noen som vet om det finnes treningssenter for feite i Tromsø? Eller om det finnes noen form for organisert trening for oss som er overvektige?

Jepp. Alle treningssentre som finnes er spesielt utviklet for feite mennesker :)

AnonymBruker
Skrevet

Har alldri sett noe sånt tilbud i Tromsø, hvorfor ikke bare vanlig senter?

AnonymBruker
Skrevet

Når man opplever å bli mobbet for å være en feiting på treningssenter, så frister det ikke å fortsette der. Da vil man finne seg et tilbud som er for oss overvektige.

Skrevet (endret)

Hva med Easylifesentrene? Mulig det ligger et i ditt område? De er for folk som skal ned i vekt ihvertfall. :)

Endret av LilleSol
Skrevet

Når man opplever å bli mobbet for å være en feiting på treningssenter, så frister det ikke å fortsette der. Da vil man finne seg et tilbud som er for oss overvektige.

Har du virkelig opplevd å bli trakassert pga vekta di på et treningssenter?

Slikt må du gi beskjed om til de ansatte, slik at problemet blir rykket bort med roten. Ingen treningssentre er interessert i at slikt skal forekomme.

AnonymBruker
Skrevet

Tidlig på dagen er det mest eldre på det treningsenteret jeg bruker. Det er ikke et senter på et kjøpesenter, men det holder til i egne lokaler og ser ikke så mye glamour der som andre steder. Helt vanlige mennesker, eldre og unge, slanke og overvektige. Jeg bor ikke i Tromsø så har dessverre ingen tips, men hvis du ser etter et treningsenter som ikke ligger rett i sentrum eller ved et populært kjøpesenter finner du kanskje noe du liker?

Jeg spurte de som jobber der om det var rolige perioder på dagen, siden jeg hater å trene hvis det er for folksomt på grunn av angst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...