AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Er det noen som vet om det finnes treningssenter for feite i Tromsø? Eller om det finnes noen form for organisert trening for oss som er overvektige?
NovaFlare Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Er det noen som vet om det finnes treningssenter for feite i Tromsø? Eller om det finnes noen form for organisert trening for oss som er overvektige? Jepp. Alle treningssentre som finnes er spesielt utviklet for feite mennesker
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Har alldri sett noe sånt tilbud i Tromsø, hvorfor ikke bare vanlig senter?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Når man opplever å bli mobbet for å være en feiting på treningssenter, så frister det ikke å fortsette der. Da vil man finne seg et tilbud som er for oss overvektige.
LilleSol Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 (endret) Hva med Easylifesentrene? Mulig det ligger et i ditt område? De er for folk som skal ned i vekt ihvertfall. Endret 13. juli 2011 av LilleSol
Tullepia Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Når man opplever å bli mobbet for å være en feiting på treningssenter, så frister det ikke å fortsette der. Da vil man finne seg et tilbud som er for oss overvektige. Har du virkelig opplevd å bli trakassert pga vekta di på et treningssenter? Slikt må du gi beskjed om til de ansatte, slik at problemet blir rykket bort med roten. Ingen treningssentre er interessert i at slikt skal forekomme.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #8 Skrevet 14. juli 2011 Tidlig på dagen er det mest eldre på det treningsenteret jeg bruker. Det er ikke et senter på et kjøpesenter, men det holder til i egne lokaler og ser ikke så mye glamour der som andre steder. Helt vanlige mennesker, eldre og unge, slanke og overvektige. Jeg bor ikke i Tromsø så har dessverre ingen tips, men hvis du ser etter et treningsenter som ikke ligger rett i sentrum eller ved et populært kjøpesenter finner du kanskje noe du liker? Jeg spurte de som jobber der om det var rolige perioder på dagen, siden jeg hater å trene hvis det er for folksomt på grunn av angst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå