Gå til innhold

Svømming,friidrett osv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette er et teit spørsmål. Eller, er det?

Men noe jeg har lurt på er intimbarbering for kvinner i idretter hvor minimalt med tøy brukes. Hvordan tror dere at dette løses? Om jeg f.eks. skulle hoppet hekk og brukt hot pants, måtte jeg barbere meg annen hver dag for å opprettholde en hårfri sone.

Tror dere idrettsutøvere er pirkete på dette? I og med at større konkurranser ofte vises på nasjonalt/internasjonalt TV. En vil jo ikke akkurat stupe fra 20-meteren med en dott hengende ut..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan proffesjonelle idrettsutøvere ordner seg, jeg kan kun snakke for meg selv, og jeg går i svømmehallen 3 ganger i uka, og barberer meg da 3 ganger i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar bikinilinja ved behov.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Dette har jeg og lurt på :P

Tror nok jeg ville vært pirkete på det dersom jeg var idrettsutøver og ble filmet, spesielt i svømming og friidrett. Men de har jo ikke konkurranser hver dag heldigvis.

Som hobbysvømmer tar jeg bikinilinjen ved behov. Men noen ganger er det litt tiltak.. av og til gidder jeg ikke dra på svømming fordi da må jeg bruke ekstra tid til å klargjøre meg hjemme først :P (dette er i perioder jeg er ekstremt singel og avholds, ellers er det orden der nede;))

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er ikke så proff at det går på tv, var med i NM en gang, men det er toppen. Jeg er en svømmer, jeg trener ca 10 - 12 timer i uka i svømmehallen, og konkurerer på svømmekonkuranser 1 - 2 ganger i måneden.

Svømmere, altså de som svømmer i svømmegruppe og trener for å konkurere barberer seg på bena, under armene og intimt. jeg har gjort det siden 6. klasse, og flere av jentene i gruppen min begynnte tidligere. men alle har begynnt å gjøre det innen ungdomsskolen.

I svømmemiljøet er det nærmest rart og ikke barbere seg, får mange rare blikk hvis det begynner å vokse mye der nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...