Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg skal ha ti dager ferie med kjæresten fra neste onsdag. Vi har bestemt oss for å bli i Oslo fordi vi skal reise i januar. Men hva kan vi finne på her hjemme som kan føles litt som en ferie? Kom gjerne med tips:) Alt fra småting til større ting:)

Håper alle har en fin sommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dra på Tusenfryd, Teknisk Museum, Museene på Bygdøy, Frognerbadet, Frognerparken, turer/romantisk måltid i marka, skogsturer med vaffelstopp, badeturer til stranda, bare vandre rundt i byen og se på livet mens alle andre er bortreist, ta båt ut til en av øyene (koster det samme som t-banebilletten og man kan velge mellom mange øyer), kino, teater, sommerstandup på Latter..

Eller dra hit, det er vel en dagstur.

http://www.aktivitetspark.no/

:-)

Skrevet

Piknik på Hovedøya eller en av de andre øyene i Oslofjorden :)

Spise frokost ute på kafé - det gir i alle fall meg feriefølelsen!

Skrevet

ta en tur ut til Villamalla som ligger på filtvet på hurumlandet... det er et nydelig sted... :D Holmsbu på hurum er også et flott sted å gå å rusle...

• 2 uker senere...
Skrevet

Sambo og jeg hadde hjemmeferie i to uker i fjor: vi dro på museer, skogsturer, freshet opp litt hjemme de dagene det var d.... vær, dagsturer til mindre tettsteder vi ikke har vært før, en tur med danskebåten. Ja, vi fant på mye, og dagene gikk.

AnonymBruker
Skrevet

Turist i egen by?

- Øyhopping i Oslofjorden, med piknik på en av øyene.

- Museumsrunde på Bygdøy.

- Dagstur i marka, med niste i sekken.

- Frognerparken med Frognerbadet.

- En dag på stranden. Hvervenbukta, Huk, e.l.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...