Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje et teit spørsmål, men i dag litt før klokken tolv var det en litt morsom Marit Larsen ting på P3. Men hvem var det??? Var det henne i egen person eller? Jeg fulgte ikke så godt med, så jeg visste ikke helt hvordan det passa inn. Om det var noen i studio som gjorde en imitasjon eller noe.

Men morsomt var det. :fnise:

Gjest Macaron
Skrevet

Jeg hørte på Petre litt på jobben i dag, og de hadde mange gjester i studio, blant annet Else Kåss Furuseth og Nils-Ingar Aaadne.

Rett før jeg skulle gå til lunsj snakket de om at de også skulle få besøk av Christine Riis "som har med seg Marit Larsen i lomma". Men det fikk jeg ikke hørt, for da var jeg som sagt gått til lunsj :)

Det var vel antakeligvis det du hørte da, en parodi på Marit Larsen? Hmm, merker nå at jeg skulle ønske jeg hadde hørt det selv også- kanskje prøve å finne det på petre.no!

AnonymBruker
Skrevet

Hun og Marion Ravn ble kjent i gruppa de dannet sammen, de opptredte som et par og slo igjennom. Men under turneen i Usa ville plateselskapet at M.Ravn skulle opptre solo og Marit Larsen ble skviset ut. Men hun er kommet sterkt tilbake, og lot seg ikke knekke av vennskapsbruddet og samarbeidsbruddet med M.Ravn.

Skrevet

Heter det petre?? Går ikke an å gå inn på petre.no

Jeg trodde det var P3. :sjenert:

Skrevet

Hun og Marion Ravn ble kjent i gruppa de dannet sammen, de opptredte som et par og slo igjennom. Men under turneen i Usa ville plateselskapet at M.Ravn skulle opptre solo og Marit Larsen ble skviset ut. Men hun er kommet sterkt tilbake, og lot seg ikke knekke av vennskapsbruddet og samarbeidsbruddet med M.Ravn.

Hva med å lese innlegget.

Skjønner godt at hu ble skvist ut, Marit Larsen er en grå mus.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en grå mus? :sjenert:

Gjest Macaron
Skrevet

Heter det petre?? Går ikke an å gå inn på petre.no

Jeg trodde det var P3. :sjenert:

Ja, ser de har byttet det til p3 nå! Jeg er sikkert bare en del eldre en deg, før het det petre og ikke p3, sikkert fordi de syntes det var kulere eller mer ungdommelig eller noe :)

Skrevet (endret)

Sikkert derfor. :fnise:

Endret av Chiyo
Skrevet

Hehehe.. Gamle dager:) Het de ikke M&M eller M to M eller noe sånt?

Skrevet

Ot, men i mine øyne er Marit Larsen en mye bedre artist og låtskriver enn Marion Raven..

• Liker 6
Gjest NozMonster
Skrevet

marit larsen er jo faktisk ikke så værst nei! det var artig da hun var hos thomas og harald og de ødela det fine minipianoet hennes :fnise:

hvis du så på x-faktor, eller fikk med deg noe av det chiyo, så er det hun dame-dommeren der! :jepp:

Skrevet

Hehehe.. Gamle dager:) Het de ikke M&M eller M to M eller noe sånt?

M2M faktisk! (tror jeg) :fnise:

Skrevet

hehehe er ikke det Live dreiv å kødda med før? hun hadde mange morsomme imitasjoner av Marit Larsen under Drillpikene :gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

M2M faktisk! (tror jeg) :fnise:

ja, M2M! marit & marion = 2 stk

Endret av NozMonster
Skrevet

nei det var ikke Live, men hun andre :P

Gjest Macaron
Skrevet

nei det var ikke Live, men hun andre :P

Ja, det er Christine Riis, det var hun som var gjest i det programmet på P3 i går ;)

Skrevet

Ja, det er Christine Riis, det var hun som var gjest i det programmet på P3 i går ;)

Jaa, det var det :)

Her er det flere Marit Larsen-parodier, som er litt morsommere enn den youtubelinken.

Skrevet

marit larsen er jo faktisk ikke så værst nei! det var artig da hun var hos thomas og harald og de ødela det fine minipianoet hennes :fnise:

hvis du så på x-faktor, eller fikk med deg noe av det chiyo, så er det hun dame-dommeren der! :jepp:

Det var Marion Ravn som var dommer i X-faktor.

Gjest WendyClear
Skrevet

Har P3 surrende på hele dagen nå som jeg har ferie. Det var Christine Riis som "hadde med seg" Marit Larsen i studio, altså gjorde en parodi av henne der. Hun "har med seg" gjester hver dag :)

Skrevet

Ja det var hun jeg hørte. :jepp:

Men det var morsommere da syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...