maren007 Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 jeg blir kåt av å ri på puten min, og gå fort over erten med fingeren min...som jeg gjør nå... jeg har hørt at det går ann å gjøre det med dusjen eller noe ?hvordan virker det?
louise1 Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Dusjstrålene funker ganske bra, for de som ikke har vibrator eller syns fingrene blir for kjedelig.
Erotisk Flukt Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Vil tro at TS allerede er kåt før hun begynner med disse aktivitetene. -Domino
Giacomo_P Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 jeg blir kåt av å ri på puten min, og gå fort over erten med fingeren min...som jeg gjør nå... jeg har hørt at det går ann å gjøre det med dusjen eller noe ?hvordan virker det? Prøv deg frem med dusjstrålen du. Hvis det er så fantastisk som mine venninder sier, tror jeg ikke du trenger så veldig mye eksperimentering før du skjønner hvordan det funker.....
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Jeg har aldri skjønt det der med dusjstrålen. Aldri gitt meg noe som helst, men det jeg pleier å bruke slangen i dusjen til å gni att og fram langs underlivet. Det er myyye bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå