AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre lengre Har vært litt fram og tilbake med en gutt (la oss kalle han for F).. Jeg ble kjent med F i januar, men har aldri hatt noen spesiell kontakt før vi endte opp på samme fest nå i vår. Jeg har alltid vært litt avstandsforelsket, men jeg visste med meg selv at jeg ikke hadde sjans, så jeg prøvde meg ikke. Et vennepar av oss sa til meg at jeg burde prøve meg, for han virket interessert i meg. Greit nok, jeg prøver meg.. Tiden gikk, og vi ble bedre kjent og jeg fikk følelser for han. Jeg hørte at han var interessert i meg, han hadde aldri oppført seg sånn før osv.. Jeg må jo innrømme at jeg fikk et stadig større håp om at noe skulle skje og at vi kanskje ble sammen. (lov å håpe..) Vi er en stor vennegjeng som pleier å henge sammen og nærmest alle i vennegjengen har blandet seg inn i hva som har skjedd mellom oss, om vi holder på, om vi har hatt sex og om vi er sammen eller ikke. Jeg har fått inntrykket om at han synes det er slitsomt med all masinga. Han følte at det lengre ikke var hans valg, han følte at de andre hadde tatt over og de lot situasjonen gå for langt.. Han sa at han ikke var interessert i et forhold, jeg synes jo det er dumt, men jeg må jo bare respektere det. Det er jo livets gang uansett.. Kom nettopp hjem fra hyttetur med et vennepar (de holder på) og F. Vi dro opp, ordnet alt som måtte ordnes og begynte å drikke. F og jeg satt i hver vår sofa og sendte hverandre blikk (sånn er det alltid.. det er en liten "ting" vi har) De begynte da å mase på han om at han måtte sette seg ved siden av meg, for det er jo ikke vits at vi sitter alene i hver vår sofa.... Jeg vet at han ikke liker at noen gjør slike ting, for begge to liker å gjøre ting i vårt tempo. Han sa selv at han synes det blir så kleint at andre gjør slike ting, om han ikke går og setter seg ved siden av meg, så kan jeg bli skuffet eller sur... (noe jeg ikke blir!) Ja, utpå kvelden så ble begge to småfulle og jeg holdt han med selskap mens han røykte på verandaen.. Jeg begynte å kysse han for jeg ville jo løsne litt på stemningen, bare litt kosing osv - ingen sex eller lignende. Vi satt oss igjen og han la armen sin rundt meg og han holdt hånda mi. Da klokken rundet 04.00 gikk venneparet og la seg, mens vi satt igjen. vi la oss i sofaen og snakket litt.. han spurte så om vi skulle gå og legge oss (det var to dobbeltsenger der..) Vi havnet så i samme seng og vi lå og pratet i flere timer om forskjellige ting. Jeg koste meg der jeg lå, jeg trengte ikke noe sex for å bli underholdt...... Han sa at noe om at det var spennende å se hvor lang tid det tok før jeg sa ting han sa til meg videre til andre venner (for å spre sladder tydeligvis..) Jeg sa at jeg ikke kom til å si det videre, for jeg får jo ingen glede ut av å fortelle ting videre. Jeg vil jo at han skal stole på meg. Og jeg vil kunne stole på han. Jeg kysset han så igjen så begynte han å klå litt.. Begge to ble vel litt revet med, for plutselig så lå han med hånda si her og der og begge to var vel mer enn nok villige.. Plutselig så sier han at dette går ikke, han vil ikke mer. Jeg respekterer jo selvfølgelig det, og trekker meg litt unna. Han legger seg så med ansiktet nedi puta og sier ingenting. Jeg spør hva som er galt eller hva han tenker på, men han svarer ikke.. Han trekker seg unna og vi ligger i hver vår kant av senga. Jeg tenkte bare at han ikke ville ligge med meg på en hyttetur. Han sa at han følte at han hadde publikum (venneparet lå i naborommet) og de hørte alle lydene som kom fra rommet. Jeg føler at jeg ble litt lei meg over hva som skjedde.. Lå så godt og trygt i armene, men plutselig, så trår jeg feil på en eller annen måte og blir skjøvet vekk på den måten Klokka går, men jeg fikk likevel ikke sove.. Stemningen var litt klein da vi stod opp, men det løsnet da vi spiste frokost osv. Jeg fikk senere vite at han ikke hadde klart å få stå, han hadde fått presentasjonsangst.... Er det da noe galt med meg? Han er jomfru så vidt jeg vet, jeg er ikke det. Han er 22, jeg er 20. Skjønner jo selvfølgelig at det kanskje er flaut for han at han får presentasjonsangst, men jeg skulle bare ønske at han hadde stolt nok på meg til å si det som det var. Jeg følte at det var noe galt med MEG.. at det var noe jeg gjorde, sa eller uttrykte. Jeg sendte melding til han istad og sa at jeg følte at jeg hadde mistet noen stjerner i boka (intern greie..) Så fikk jeg "Eller motsatt? tror det heller var meg som gjorde det.." Jeg svarte så "Haha, er du gal? Du gjorde jo ingenting galt. Jeg føler at jeg "gikk over streken" Han svarte så "Nei nei men tror kanskje det ble lit for mye for jeg følte at jeg måtte gjøre det. " og sier litt om at han følte press fra kompisen. (Kompisen prøver å sparke han i ræva for å få fart på han, for han er sjenert og tør ikke å gjøre noe) Når vi er alene, så prater han og kysser meg, men når det er andre i rommet, så gjør han ingen av delene. Han sier at han ikke liker å ha publikum. Han sa også at han ikke likte at de presset han, for da trodde han at jeg forventet at noe skulle skje mellom oss. Noe jeg ikke gjør, for jeg vil ikke presse han på noen måte eller lignende.. Han lurte på hva jeg følte angående oss, og jeg hadde jo aldri i verden forventet et slikt spørsmål.. Som jeg har nevnt før, så sa han at han ikke var interessert i noe mer. Han sa i natt at han kanskje hadde tatt feil, det var ikke det at han ikke var interessert, men han følte at alle blandet seg inn.. Jeg vil at det skal være en sak mellom oss to, og ingen andre.. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til. Dette ble jo langt og uoversiktlig, og kanskje litt forvirrende.. Håper på noen gode tips og råd, aner ikke hva jeg skal gjøre Treffer han igjen til helgen og da lurer jeg på om jeg skal prøve å få snakket med han, for jeg har det så vondt inni meg på en eller annen måte..
Steinar40 Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Jeg tror dere bør prøve å være litt mer for dere selv. Altså at bare dere 2 er i sammen. Fungerer ikke det, så vet dere ihvertfall det. Når andre blander seg inn i deres private saker så kan jeg godt forstå at det ikke er positivt. Ingen andre folk har noe med dette å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Jeg tror dere bør prøve å være litt mer for dere selv. Altså at bare dere 2 er i sammen. Fungerer ikke det, så vet dere ihvertfall det. Når andre blander seg inn i deres private saker så kan jeg godt forstå at det ikke er positivt. Ingen andre folk har noe med dette å gjøre. Jeg vet ikke om han vil finne på noe med meg. Er redd for å "skremme" han vekk ved å spørre.. Har spurt en gang før og da ville han ha med kompisen sin + min venninne. Hvordan bør jeg gå frem? Foreslå det og la han bestemme når og hvor? Vet ikke om han er interessert nok til å finne på noe med meg. Jeg vet at vi fungerer godt sammen når vi er alene.
Steinar40 Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Jeg vet ikke om han vil finne på noe med meg. Er redd for å "skremme" han vekk ved å spørre.. Har spurt en gang før og da ville han ha med kompisen sin + min venninne. Hvordan bør jeg gå frem? Foreslå det og la han bestemme når og hvor? Vet ikke om han er interessert nok til å finne på noe med meg. Jeg vet at vi fungerer godt sammen når vi er alene. Ja, jeg syns du kan spørre ham. Da ser du hans interesse også. Litt gjensidig interesse er det nødt til å være. Og hvis han skulle være så lettskremt, da bør du nok heller ta det litt med ro, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Ja, jeg syns du kan spørre ham. Da ser du hans interesse også. Litt gjensidig interesse er det nødt til å være. Og hvis han skulle være så lettskremt, da bør du nok heller ta det litt med ro, tenker jeg. Trengte filmtips igår, så jeg sendte han en melding og spurte om tips. Han anbefalte meg å se en han holdt på å se, og han sa at om jeg hadde spurt litt tidligere, så kunne jeg ha sett filmen hos han. Så det må vel være noe interesse der Han har jo tidligere sagt at han ikke var interessert i noe forpliktende, men nå har han plutselig snudd helt om? Kompisen hans mener at han har blitt forandret etter han traff meg, han var ofte litt "negativ" og muggen før, men nå er han visst bli den gladgutten. Det blir jeg glad for å høre Jeg tenker heller at jeg "slakker" litt av og ser an hva som skjer mellom oss, for vi er jo unge og det er ingen grunn til å stresse. Takk for hjelp 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Det virker for meg som han føler seg presset. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å roe det ned litt. Gi beskjed til han at om dersom han vil se film eller noe, så er det bare til sende en melding. Og så holder du deg litt borte! La han tenke litt. For han virker veldig usikker. I og med at han er jomfru også så setter han nok veldig stor betydning i hvem han skal ha sex med og hyttetur sex med venner ved siden er kanskje ikke akkurat det han kunne tenke seg som sin første gang
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #7 Skrevet 13. juli 2011 Det virker for meg som han føler seg presset. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å roe det ned litt. Gi beskjed til han at om dersom han vil se film eller noe, så er det bare til sende en melding. Og så holder du deg litt borte! La han tenke litt. For han virker veldig usikker. I og med at han er jomfru også så setter han nok veldig stor betydning i hvem han skal ha sex med og hyttetur sex med venner ved siden er kanskje ikke akkurat det han kunne tenke seg som sin første gang Ja, enig med deg. Jeg ser at kompisene hans presser og maser på han om at han må gjøre ditten eller datten. Men jeg har sagt til han (opp til flere ganger) at han må gjøre ting i SITT tempo, jeg skal ikke presse han på noen som helst måte. Jeg blir verken sur, lei meg, sinna eller lignende, dersom han ikke gjør noe. Jeg har jo full respekt for at han vil gjøre ting i sitt tempo ettersom at det er hans første ordentlige "forhold". Har også sagt at vi skal ta ting i vårt tempo, for vi har jo ikke dårlig tid Bekymrer meg bare over hytteturen her om dagen.. Det var en blanding av at han fikk presentasjonsangst og han hadde drukket en del, han fikk det derfor ikke vil. Virker som at han synes det var veldig flaut. Men hallo - jeg kommer jo ikke til å le av han av den grunn!! Det er jo helt normalt.. Jeg er nesten sikker på at jeg ikke er hvem som helst for han heller. Om jeg hadde fått et valg om å finne en jeg ville ha lagt med, så hadde det lett vært han Vi skal faktisk henge sammen etterpå, så får se hvordan det går.. Og jeg skal prøve å holde meg litt unna, slik at han kan gjøre ting i sitt tempo og bestemme når eller om vi skal finne på noe .. hvorfor skal alt være så innviklet?
Gjest LonelyAngel Skrevet 13. juli 2011 #8 Skrevet 13. juli 2011 Ja, enig med deg. Jeg ser at kompisene hans presser og maser på han om at han må gjøre ditten eller datten. Men jeg har sagt til han (opp til flere ganger) at han må gjøre ting i SITT tempo, jeg skal ikke presse han på noen som helst måte. Jeg blir verken sur, lei meg, sinna eller lignende, dersom han ikke gjør noe. Jeg har jo full respekt for at han vil gjøre ting i sitt tempo ettersom at det er hans første ordentlige "forhold". Har også sagt at vi skal ta ting i vårt tempo, for vi har jo ikke dårlig tid Bekymrer meg bare over hytteturen her om dagen.. Det var en blanding av at han fikk presentasjonsangst og han hadde drukket en del, han fikk det derfor ikke vil. Virker som at han synes det var veldig flaut. Men hallo - jeg kommer jo ikke til å le av han av den grunn!! Det er jo helt normalt.. Jeg er nesten sikker på at jeg ikke er hvem som helst for han heller. Om jeg hadde fått et valg om å finne en jeg ville ha lagt med, så hadde det lett vært han Vi skal faktisk henge sammen etterpå, så får se hvordan det går.. Og jeg skal prøve å holde meg litt unna, slik at han kan gjøre ting i sitt tempo og bestemme når eller om vi skal finne på noe .. hvorfor skal alt være så innviklet? Hehe, nei si det! Er desverre slikt det er Bare la den "hyttetur hendelsen" være litt glemt
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #9 Skrevet 23. juli 2011 Hehe, nei si det! Er desverre slikt det er Bare la den "hyttetur hendelsen" være litt glemt TS her. Er kanskje på tide å komme med en update. Det gikk dessverre ikke vår vei denne gangen heller, men jeg har jo uansett fått meg en utrolig god kompis som jeg setter pris på!
Kamikatze Skrevet 24. juli 2011 #10 Skrevet 24. juli 2011 Hvis han virkelig vil ha deg, kunne ikke ti ville hester holde ham unna deg, om du selv flagget et minimum av interesse. Han drives nå av gruppepress og kanskje litt muligheten til å få seg fitte. Det betyr ikke at han ikke liker deg som person, og synes du er helt grei å henge med. Sørg for å få alenetid, slik at han ikke kan bruke andre som argument i den ene eller den andre retningen. Gi også klart uttrykk for hvor langt (og eventuelt sakte) du selv synes det er greit å ta ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå