Gå til innhold

Fikser dere håret hver dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Slo meg her en dag jeg var på et kjøpesenter at jeg følte mer utrloig lite fresh i forhold til så mange andre jeg så som var fine og styla på håret! Styler dere håret hver dag dere skal utenfor døra? Er dette noe alle andre en meg prioriterer å bruke tid på? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slo meg her en dag jeg var på et kjøpesenter at jeg følte mer utrloig lite fresh i forhold til så mange andre jeg så som var fine og styla på håret! Styler dere håret hver dag dere skal utenfor døra? Er dette noe alle andre en meg prioriterer å bruke tid på? :sjenert:

Jeg retter ut håret fordi jeg ikke liker krøllene mine. That's it egentlig...

Skrevet

Jeg slenger det som oftest opp i en dult hvis jeg ikke skal noe spesielt. Du kan si jeg også føler meg mye mindre fresh enn resten, men det blåser jeg egentlig litt i :)

Skrevet

Skal jeg bare være hjemme så gidder jeg ikke å stelle og style håret. Da tar jeg det bare opp i en hestehale eller en sånn bestemor tutt og skal jeg bare en liten tur på butikken gidder jeg heller ikke å style håret.

Skal jeg til byen må jeg rette det i hvert fall og ta litt spray i det.

Skrevet

Jeg prøver å få til å ordne meg før jeg går ut døra, men det er ikke alltid lett å få gjennomført. I dag har jeg fri, og synes egentlig det er kjekt å se ut som et lykketroll.

Gjest Leonidene
Skrevet

Børster bare håret eg, styler det aldri :sjenert: Men eg er stort sett fornøyd då.

Skrevet

Poofer det litt opp med dust-it og hårspray og that's it. Naturlig pinnerett hår, så klemmer litt bølger i det og vips, ferdig. :)

Skrevet

Når jeg skal på jobb setter jeg det bare opp i en strikk. Det er litt kjedelig men jeg jobber i barnehage så blir mye dratt i håret ellers;-)

Hvis jeg skal noe spesielt så retter jeg eller krøller det. Deilig å fikse seg når man ellers bare har det oppsatt:)

Skrevet

Stort sett ender det opp i en knute i nakken, siden jeg er veldig glad i å sove lenge.

Skrevet

Kommer jo mye an på frisyren, hva som kreves for å se presentabel ut! Da jeg hadde langt hår gjorde jeg ingenting med det annet enn å ha i litt gelè for å holde småhårene som levde sitt eget liv nede.

Nå har jeg en frisyre som er klippet slik at den er lett å holde i orden, og det krever kun litt skum og gelè for at den ser presentabel ut.

Skrevet

Føler meg ikke så veldig fresh alltid jeg heller...

Vanligvis børster jeg bare håret, men i noen tilfeller setter jeg det opp i hestehale eller knute (selv om ikke alt håret er langt nok til å bli dratt bak, så det faller ned rundt ansiktet mitt igjen). En ting som er relativt typisk meg er å ha en strikk rundt håndleddet, da hender det jeg drar hjemmefra med håret hengende ned over skuldrene og kommer hjem med hestehale...

Noen ganger bruker jeg også et hårbånd eller en hårbøyle, men det er ganske sjeldent.

Hvis jeg derimot skal i en bursdag, på fest eller på andre spesieller eventer, setter jeg det opp eller retter/krøller det (jeg har litt fall). =)

Skrevet

Og en annen ting : dere som bruker skum/gele/voks osv, vasker dere håret hver kveld? :klo:

Synes liksom hodeputa blir så klissete og ekkel om jeg sover med slikt i håret(spesielt dust it hårpudder!) :dry:

hahaha,alt man skal lure på da :sprettoy:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør nesten ingenting med håret - setter det opp med en klemme bak nå når det er langt nok, og/eller sprayer det litt med en saltvannsspray, men synes ofte ikke det ser særlig bra ut. Har en del bølger og fall i håret som gjør at det stikker ut i alle retninger :forvirret: Nå er det i tillegg lenge siden jeg har vært hos frisøren (har hatt utrolig mye å gjøre siden før påske, så har ikke kunnet planlegge frisørtime...), så da ser det i hvert fall ikke ut. Så nylig noen bilder av meg fra et kurs jeg har vært med på, og må innrømme at det ser ut som jeg har et flokete angoramarsvin på hodet... aner ikke hva jeg skal gjøre, har aldri forstått meg på håret mitt :ler: Det hjelper litt å ha det relativt kortklipt, men da blir håret så lett at det i hvert fall står rett ut.

Skrevet

Så nylig noen bilder av meg fra et kurs jeg har vært med på, og må innrømme at det ser ut som jeg har et flokete angoramarsvin på hodet...

Åwh,det hørtes søtt ut :rodmer:

Skrevet

ja det gjør jeg. Det er som å pusse tenna ;D

her er enkle triks...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lat når de kommer til håret. Order meg om jeg vet jeg skal noe spesielt, men er det bare på butikken, eller en kjapp tur innom et kjøpesenter for å handle en liten ting, gidder jeg ikke fikse håret

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jeg styler ikke håret hver dag. Er for den naturlige looken så jeg bruker mine naturlige bølger for det de er verd.

AnonymBruker
Skrevet

jeg fikser aldri håret, ikke engang til spesielle anledninger. har naturlig bølgete hår som vet ulike hårtørkingsteknikker kan rette seg selv ut eller krølle seg til ganske fine krøller. dermed slipper jeg å bruke hårprodukter av noe slag og bruke masse tid på håret, noe jeg er glad for.

Skrevet

Nei, gjør ingenting med det. Har veldig stritt hår, som ikke er mulig å få en bølge i. Frisører, venninner og min mor har prøvd i alle år, jeg har gitt opp. Jeg eier ikke en hårbørste en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i å sette opp håret, men kjører min egen stil med massevis av klyper, spenner, hårbånd og fletter. Bruker ikke stylingsprodukter.

Dessverre ødela jeg håret helt i vinter, så det ble lykketroll-looken på meg en stund. Nå er det heldigvis igang med å bli langt nok til å settes opp igjen.

Så nei, fikser absolutt ikke håret hver dag. Men så er jeg arbeidsledig med få grunner til å gå utenfor døren bortsett fra å handle mat, da... har endel å si.

Ikke bare du som føler deg ufresh på butikken, for å si det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...