sophiaM Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 (endret) Jeg sitter med laptopen min på fanget (hp Pavilion entertainment pc)og etter omtrent en halvtimes tid begynner den å bråke noe voldsomt, vifta går på høygang og stopper ikke før jeg løfter pcn vekk og holder den opp i lufte i et par minutter. Den blir glovarm og jeg blir helt rød av å ha den på fanget. Det er ikke slik at jeg sperrer for vifta, den sitter på siden og jeg er nøye med å ikke blokkere den for luft. Allikevel får den ikke "puste" nok, og setter igang med hvesinga! Hva skal jeg gjøre ?! Endret 12. juli 2011 av sophiaM
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Du må ha et laptopunderlag ellers overoppheter du den med kroppsvarmen din. Sikkert fullt mulig vifta er full av støv også.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Jeg skrur pcen opp jevnlig og renser den, utrolig mye som kan samle seg i vifta. Men forsikringen ryker når du gjør det tror jeg. Men har du en gammel pc er det vel bare å kjøre på. Du kan også kjøpe boks med trykkluft eller hva det er, og blåse bort all driten
sophiaM Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2011 Laptopunderlag tror jeg ikke vil hjelpe noe særlig, da den blir varmere av å stå på et bord enn å ha den på fanget. Tror jeg bare vil stenge for lufta ved å sette den der.. aah drittpc, har bare hatt den ett år også!
feuerstein Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 HP Pavilion er utenlandsk og betyr "skrøpelig vifteovn".
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Kjøp laptopunderlag med vifte som du kobler i usb. kan kjøpes på clas olhson. :)funker kjempe bra, jeg hadde samme problemet som deg med min pc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå