Gå til innhold

Hvordan reagerer du når en mann...

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

kysser deg på kinnet når du er ute på byen?

Er jeg prippen når jeg blir sur eller reagerer, og ber dem kutte ut? Venninnene mine mener jeg er smålig.

(Jeg reagerer, samme om fyren er fin eller ikke. Synes ikke det skal være fritt fram)

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok lagt'n flat... :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs. Liker jeg fyren så syns jeg det er greit.

Skrevet

Er jeg prippen når jeg blir sur eller reagerer, og ber dem kutte ut? Venninnene mine mener jeg er smålig.

(Jeg reagerer, samme om fyren er fin eller ikke. Synes ikke det skal være fritt fram)

Hva synes dere?

Hvorfor skal menn kysse deg på kinnet?

Merkelig oppførsel. Og enda merkeligere venninner du må ha.

• Liker 2
Gjest Thefainter
Skrevet

Enig med Steinar, faktisk

Ingen normalt oppegående mann kysser fremmede damer på kinnet :klo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker faktisk ikke stort over det, er som regel så opptatt med venner og det å ha det gøy at jeg bare ler det bort og fortsetter med mitt. Men det er rett og slett fordi jeg er i en egen boble så fort jeg får alkohol innabords. Hadde nok derimot reagert litt snurt om jeg var edru.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvorfor skal menn kysse deg på kinnet?

Merkelig oppførsel. Og enda merkeligere venninner du må ha.

Hvorfor dem skal kysse meg på kinnet? De prøver seg vell tenker jeg? Jeg vet ikke.. Men jeg liker det ikke! Sist gang måtte jeg bruke hendene for å pushe en bort...

Skrevet

Enig med Steinar, faktisk

Ingen normalt oppegående mann kysser fremmede damer på kinnet :klo:

Jo, men det er ikke veldig mange som kan tillate seg det. Og så har vi åpenbart de som ikke vil bli kysset uansett.

Skrevet

Hvorfor dem skal kysse meg på kinnet? De prøver seg vell tenker jeg? Jeg vet ikke.. Men jeg liker det ikke! Sist gang måtte jeg bruke hendene for å pushe en bort...

Ja, det er din rett å sette dine grenser.

Og så kan du selvfølgelig unngå slike fyrer.

Skrevet

Jeg pleier bare å le det bort. Er jo bare et uskyldig kyss på kinnet. Om han ikke blir veldig påtrengende og ekkel lager ikke jeg noen dramaqueenscene.

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Dette skjer med meg hver gang jeg er på byen/fest. De fleste vil vel kline. Jeg bruker bare å dytte dem unna :gjeiper:

Endret av henriett3
Gjest Tidssone
Skrevet

Du må nok jobbe med deg selv, rett og slett. Gå fra å være "Hun-vi-alle-kan-kysse-på-kinnet-dama" til "Brasiliansk-jiu-jitsu-dama".

AnonymBruker
Skrevet

Å nei stakkars deg, du får oppmerksomhet på byen.

"Best å lage en tråd om det på kvinneguiden. I tillegg kan jeg jo ymte frempå hvor hard-to-get jeg er også"

• Liker 2
Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Du må nok jobbe med deg selv, rett og slett. Gå fra å være "Hun-vi-alle-kan-kysse-på-kinnet-dama" til "Brasiliansk-jiu-jitsu-dama".

Gjør ikke noe for å "lokke" dem eller noe. Dette skjer jo med andre av mine venninner også! Er bare det at de synes jeg er smålig når jeg skubber dem unna, så ville bare høre andre jenters erfaringer :)

Å nei stakkars deg, du får oppmerksomhet på byen.

"Best å lage en tråd om det på kvinneguiden. I tillegg kan jeg jo ymte frempå hvor hard-to-get jeg er også"

Og her er det ei som ikke får det tydeligvis....

Endret av LonelyAngel
Gjest Katten.
Skrevet

Gjelder dette helt fremmede menn? Og i så fall, hvor lenge har du pratet med dem, da?

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hadde vridd meg unna og sagt at det ikke er ok.

Skrevet

Jeg ville ha reagert på det jeg også. Kanskje mest fordi at jeg har kjæreste som ikke setter pris på at andre menn kysser meg på kinnet. Hadde jeg ikke vært i forhold ville jeg kanskje brydd meg litt mindre, men ville fortsatt reagert negativt på det.

Kanskje du sender ut litt rare signaler til menn da, siden de ut av det blå kysser deg på kinnnet? Det er ikke normalt nei.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hva synes dere?

Det kommer jo an på situasjonen. Om en tilfeldig mann bare gikk bort å kyssa meg på kinnet uten videre hadde jeg blitt sur.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Kanskje du sender ut litt rare signaler til menn da, siden de ut av det blå kysser deg på kinnnet? Det er ikke normalt nei.

Tviler på det er "rare signaler" :P Jeg er bare hyggelig å lettlig å prate med.

Men dette har hendt med menn jeg har kommet i prat med ute på byen. F.eks ved baren eller noe. Har vel prata i en halvtimes tid eller noe.

Men nå var det ikke bare meg dette har skjedd med da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...