Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden så jeg et program på nrk der det var om nær døden opplevelser. En kvinne hadde har vært blind hele livet, helt siden hun ble født.

Og da hun var klinisk død gikk hun ut av kroppen sin og for første gang i livet sitt så hun alt med øynene. Hun så legene rundt henne, og alt rundt henne. Og hun hadde aldri sett noe før Hun syns det var veldig rart og kunne se. Og hun så et lys som hun nesten gikk igjennom, men hun til live igjen. Og da hun våkna kunne hun ikke se lenger!

Etterpå forklarte de forskjellige personene som fortalte om sin nær døden opplevelse hvem av legene som gjorde hva, og alt stemte.

En annen gikk ut av kroppen, og så et stort lys og så Jesus. En annen så sine slektninger som var døde. Sånne historier får meg til å tro at det finnes en himmel, og at Jesus finnes. Det overbeviste meg spesielt når kvinnen kunne se for første gang!

Videoannonse
Annonse
Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg tror at kroppen er i stand til mye rart, spesielt når den blir 'presset'. Det tror jeg da..

Skrevet

Sånne historier får meg til å tro at det finnes en himmel, og at Jesus finnes.

Da blir du vel overbevist når andre forteller om Allah, Apollo og Cernunnos?

Eller velger du kun å tro på de historiene som stemmer med den religionen du liker best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...