AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Hei! Siden jeg ikke møter noen interessante på byen (eller noe annet sted forøvrig) er det desperat av meg å bli medlem på en nettdating side? Jeg er i starten av 20-årene, jeg er over gjennomsnittlig pen og ellers en oppegående jente. Jeg møter bare ikke noen! Er veldig sosial av meg og møter statig vekk nye folk, men tror jeg er virker litt "hard to get" ovenfor mange (men ikke med hensikt). Om jeg hadde meldt meg inn på en slikk nettside tror jeg mange hadde blitt svært overrasket - siden jeg aldri gir signaler om at jeg ensom og er på kjærestejakt. Vil bare møte drømmetypen - og etter at jeg har innsett nettopp dette, virker som om jeg møter bare færre og færre :/ Er det kanskje slik at de kun dukker opp når man ikke er på utkikk?
Chiyo Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Nei ikke desperat. I det siste har det vært sinnsykt masse snakk om Sukker.no på P3. Kanskje det er noe tips å få der.
Gjest Cecilia Lind Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Kanskje du kan få flere relevante svar om du legger inn dette innlegget på Singelforumet? Nei, du er ikke desperat om du lager deg en profil på et nettdatested. I dag er det vel faktisk veldig vanlig, og ikke noe man skal skamme seg over. Du finner allsalgs typer menn der. De som er ute etter en flørt, et forhold, en sexpartner. Professorer og rørlegere. Einstøinger og svært oppegående og sosiale menn. Husk bare å holde hodet litt kaldt når du er sylfersk der inne. Sil så godt du kan, og bruk normalt vett. Ikke skriv med noen i evigheter uten å møtes. Ikke gi for mye av deg selv, men akkurat passe (akkurat denne kan være vanskelig for noen). Spiss profilen din slik at det er klart hva slags type menn du søker, altså ikke gjør profilen din for generell. Legg inn gode og naturlig bilder av deg. Og la teksten vise hvem du er, helt uten for mange klisjeer. Noen generelle oog subjektive råd fra erfaren nettsjekker . 1
Tropic Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Nei, du virker ikke desperat. Jeg var redd for å si at jeg møtte kjæresten min på nettet, iallefall til mamma.... Redd de skulle tro jeg var desperat. Men har blitt overrasket over responsen, alle sier at det er så koselig at vi møttes over nett, og mamma smilte bare og sa at jeg hadde funnet en flott fyr. Og jeg kjenner mange nå som møttes på samme måten og det er bare en ny plass å møtes
daemonia Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Hei! Siden jeg ikke møter noen interessante på byen (eller noe annet sted forøvrig) er det desperat av meg å bli medlem på en nettdating side? Nei, synes ikke det er desperat. Gjorde akkurat det samme av akkurat samme grunner som deg. Som alenemor så er det vanskelig å finne noen som faktisk er seriøse på de "tradisjonelle" måtene, så det var helt perfekt for meg. Fant drømmemannen min på første forsøk, som i første date Ble jo litt mail mellom meg og noen uaktuelle, men en merker som regel fort om det er rett kjemi eller ikke da
MissStiles Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Absolutt ikke. Flere og flere møter kjæresten sin via nettdating. Så det har blitt mer og mer vanlig å møtes på den måten. Bare prøv det. Enten møter du noen eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå