Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hekta på leger! Tror jeg har utviklet en lege-fetisj etter alle TV-seriene jeg har sett på :fnise:

Men hvor finner man egentlig en!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp med en saks - bli en pasient!

Eller bare heng utenfor et sjukehus.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Synd det er så få av dem som er kjekk i virkeligheten :fnise:

Endret av Pialill
  • Liker 10
Gjest Leonidene
Skrevet

Kikk innom eit sjukehus :gjeiper:

Online kanskje?

Skrevet

De på sykehuset jobber ekstremt mye så tror ikke det er barebare å date en lege.

Men du må nok ta deg en tur på sykehuset, kanskej sykehuskantinen?

AnonymBruker
Skrevet

Som regel ikke ... :P

Jeg var på sykehuset for en stund siden ang en hodeskade på trening. Så venta jeg på hjernekirurgen, og forventa en gammel grå mann. Så kom DEN unge gutten med halvlangt gyllenbrunt surfer-hår solbrun hud og skikkelig "gresk-gud" ansikt! Det hjalp ikke akkurat på... :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De på sykehuset jobber ekstremt mye så tror ikke det er barebare å date en lege.

Men du må nok ta deg en tur på sykehuset, kanskej sykehuskantinen?

Ja, kanskje men føler liksom ikke jeg har så mye der å gjøre :P

Føler heller ikke leger sitter så mye online!

Jaja, jeg får bare stalke en :)

Gjest Swipper
Skrevet

Men hvorfor må du date en lege da? Hvorfor er det så mye bedre enn andre? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Ja, kanskje men føler liksom ikke jeg har så mye der å gjøre :P

Føler heller ikke leger sitter så mye online!

Jaja, jeg får bare stalke en :)

Du kan si du er på besøk til noen på sykehuset :fnise: Er jo en åpen kantine, alle kan dra dit for å spise..

Envt lag deg en sukkerprofil og si du søker etter leger :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk mangen leger på sukker! Har blitt kontaktet at 4 stk i løpet av to måneder.

Bla en som søker ei som er veltrent, omsorgsfull, TRANG, snill osv.. De vet iallefall hvordan de vil ha det.. Hahaha :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg var på legevakta(oslo) i går, og la faktisk merke til to svært kjekke leger. Men de er altfor gamle, nesten 30 og nesten 40. Hvis slike folk blir single så har enten de eller partner skjulte feil og mangler.

Jeg tror kanskje de som finner de beste legene plukker dem før de blir leger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare le, TS! Herlig når mennesker innrømmer slik!

Selv har jeg fotballspillerfetish, og håper jeg får meg en fra det lokale laget ;)

AnonymBruker
Skrevet

Reis til sykehuset og kjør opp og ned i heisen. Det er visstnok der det skjer ;)

• Liker 7
Skrevet

Det er en del av dem på sukker.no, som liker å skryte av det til og med ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror kanskje de som finner de beste legene plukker dem før de blir leger.

Det er nok cluet! Oppsøk fester/utesteder der medisinstudenter frekventerer. Eller enda bedre; begynn på medisin selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehehe, jeg tror jeg selv har en fetisj for businessmenn innenfor økonomi og den slags, men så jeg så heldig som har en fantastisk kjæreste som treffer det punktet.

så du er nok ikke alene. :P

Skrevet

Sommervikar på sykehus. Da er det en haug med turnuslegevikarer og nye ass.leger som ikke alle er godt gift og skilt. De er også relativt nye i gamet og er veldig åpne og hyggelige og snakker mer med folk enn det de fast ansatte gjør. Så kaprer du ham mens han er ny og etter hvert blir han en dreven McNevrokirurg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dere sikre på at legene på sukker virkelig ER leger?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mye innlagt og skal love dere at det finnes masse kjekke leger. Nesten for kjekke. I tillegg har de fleste ring :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Ts,

Hehehe, det er bra jeg ikke er alene! :)

Er litt skeptisk til "leger" på sukker ja... Ser ikke for meg "vanlige leger" der :P Sier ikke det er noe galt med andre menn, er bare jeg som har fått en skikkelig ting for leger i det siste!! Og de fleste ser faktisk veldig bra ut i tillegg til at de er leger! Snakk om å stappe litt for mye av det gode i en mann da :rodmer:

Får bare skli "tilfeldig" på et bananskall da og krysse fingra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...