Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hekta på leger! Tror jeg har utviklet en lege-fetisj etter alle TV-seriene jeg har sett på :fnise:

Men hvor finner man egentlig en!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp med en saks - bli en pasient!

Eller bare heng utenfor et sjukehus.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Synd det er så få av dem som er kjekk i virkeligheten :fnise:

Endret av Pialill
  • Liker 10
Gjest Leonidene
Skrevet

Kikk innom eit sjukehus :gjeiper:

Online kanskje?

Skrevet

De på sykehuset jobber ekstremt mye så tror ikke det er barebare å date en lege.

Men du må nok ta deg en tur på sykehuset, kanskej sykehuskantinen?

AnonymBruker
Skrevet

Som regel ikke ... :P

Jeg var på sykehuset for en stund siden ang en hodeskade på trening. Så venta jeg på hjernekirurgen, og forventa en gammel grå mann. Så kom DEN unge gutten med halvlangt gyllenbrunt surfer-hår solbrun hud og skikkelig "gresk-gud" ansikt! Det hjalp ikke akkurat på... :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De på sykehuset jobber ekstremt mye så tror ikke det er barebare å date en lege.

Men du må nok ta deg en tur på sykehuset, kanskej sykehuskantinen?

Ja, kanskje men føler liksom ikke jeg har så mye der å gjøre :P

Føler heller ikke leger sitter så mye online!

Jaja, jeg får bare stalke en :)

Gjest Swipper
Skrevet

Men hvorfor må du date en lege da? Hvorfor er det så mye bedre enn andre? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Ja, kanskje men føler liksom ikke jeg har så mye der å gjøre :P

Føler heller ikke leger sitter så mye online!

Jaja, jeg får bare stalke en :)

Du kan si du er på besøk til noen på sykehuset :fnise: Er jo en åpen kantine, alle kan dra dit for å spise..

Envt lag deg en sukkerprofil og si du søker etter leger :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk mangen leger på sukker! Har blitt kontaktet at 4 stk i løpet av to måneder.

Bla en som søker ei som er veltrent, omsorgsfull, TRANG, snill osv.. De vet iallefall hvordan de vil ha det.. Hahaha :P

• Liker 2