Lulubo Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Hei! Jeg vurderer om jeg skal gå til innkjøp av iPhone 4, og derfor har jeg noen spørsmål rundt telefonen. 1. Hvilket abonnement burde jeg velge? Er en normal forbruker. 2. Har du noen kule apps å anbefale? 3. Hva liker du minst med iPhone? 4. Hva liker du best? Håper noen svarer
baltazar Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Før du går til innkjøp av en Iphone4 så synes jeg du skal tenke deg godt om. Samsung Galaxy S II Iphone4 på nesten alle felt. Samsung er lettere, tynnere og betydelig raskere. Fargespekteret er fantastisk, overlegen på kontrast, skarpere kanter og mye bedre utendørs synlighet. Om du har bestemt deg for Iphone så ville jeg da ha ventet på Iphone 5 eller 4S som den muligens vil hete. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Ja, jeg har iPhone 4 1. Sannelig om jeg vet. Sjekk på Telepriser.no 2. Angry Birds, TuneIn Radio, Trafikanten, Shazam, Tyggo, Vuber, RunKeeper, Spotify, ... 3. Prisen og den sterke koblingen til iTunes 4. Brukergrensesnittet, designet, funksjonene, kameraet, batteritiden, App Store, ...
2shy Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Ja, jeg har iPhone 4 1. Sannelig om jeg vet. Sjekk på Telepriser.no 2. Angry Birds, TuneIn Radio, Trafikanten, Shazam, Tyggo, Vuber, RunKeeper, Spotify, ... 3. Prisen og den sterke koblingen til iTunes 4. Brukergrensesnittet, designet, funksjonene, kameraet, batteritiden, App Store, ... Virkelig? Jeg bruker nesten ikke telefonen, og må lade hver 2-3 dag.
Gjest Iah Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Virkelig? Jeg bruker nesten ikke telefonen, og må lade hver 2-3 dag. Nå kan man faktisk ikke forvente mer av en smarttelefon. De må lades ofte, slik er det bare.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 Virkelig? Jeg bruker nesten ikke telefonen, og må lade hver 2-3 dag. Ja, virkelig. Det er en fullverdig datamaskin i lommeformat, og med tanke på jobben den gjør synes jeg annenhver dag er respektabelt. Jeg lader mine like ofte og den står konstant på nett og dytter e-post, kalender, m.m.
2shy Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Nå kan man faktisk ikke forvente mer av en smarttelefon. De må lades ofte, slik er det bare. Okey
Hecubaa Skrevet 14. juli 2011 #8 Skrevet 14. juli 2011 Har du sjekket ut Tele2? De har noen gode tilbud på iphone+abonnement nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå