Gjest Lotte Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Har hatt en kjæreste i snart 1 år nå. Jeg har 3 barn fra før, han har ingen. Det var kjærlighet ved første blikk. Naturlignok kom spørsmålet opp om jeg kunne tenke meg flere barn. Han har alltid hatt et stort ønske om egne barn. Jeg vil det, men ville ikke forhaste meg pga jeg har brennt meg før. Ville være kjærester å bli godt kjennt før. Det har vært mye frem og tilbake med oss, men har ikke klart å løsrive oss fra hverandre. Han er 28 år, jeg er 3 år eldre. Jeg har slitt med usikkerhet pga han ikke er flink å gi meg oppmerkaomhet, han er uatabil i humøret og tiltider lukket. Det har vært en omstilling for han og han har gått en del runder med seg selv, men ville dette for han elsket meg så høyt. Den siste mnd har vi hatt det vanskelig, elller mest meg. Jeg har på en måte sagt at det er best at vi går hvert til vårt. Han var veldig på sist uke og sa hele tiden at han elsket meg. Nå er han usikker, ikke på følesene sine. Men hele situasjonen. Han sa at vi var på ulike steder i livet, at han ønsket seg så sterkt egne barn. Jeg sa at man bør være kjærester en god stund og at det skal være stabilt. Han sa det er enkelt for meg å si og det hastet mer for han en for meg. Jeg sa at om han virkelig elsket meg hadde han hatt tolmodighet og villet pleiet kjærligheten å vist meg at det er meg han ville ha. Jeg sa han kan jo ikke ta første og beste kun for å få barn. Fikk svar at ja han jaktet på barn. Jeg er helt sjokkert her jeg sitter og skjønner ikke at det er mulig. Jeg elsker
Gjest Lotte Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Fortsettelse: han men vil ikke ha barn nå så lenge det ikke er stabilt. Han har nok en del baggasje og en far som har sviktet han. Kan da ikke bare være barn han ønsker seg? Sa til han dersom han hadde elsket meg hadde han ville kjempet for oss og tatt en dag om gangen. Tviler ikke på at han liker meg godt og det at han ønsker barn med meg er jo et stort komlimang, men virker som han ikke har emner til å sette seg inn i andres føleser. Han er svært poppulær mann som kan velge å vrake i damer. Har sagt han er svært kresen. Men alikevel. Han virker ikke helt god. Jeg bør vel bare la han gå?
Gjest Lotte Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Ja bør nok det og det er j... Vondt. Har ikke hørt noe fra han siden i går. Det er jo jeg som har problemer, men når han ikke prøver å gå i seg selv eller har tanker om hva så skal til er det ikke noe jeg kan gjøre. Håpte han innså no at noe måtte gjøres. Han sa han elsket meg i går og at hjertet hans var hos meg, men han går også. Jeg kan ikke krype mer for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå