AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Var ute på byen her om dagen, da en veldig kjekk mann/gutt kom bort til meg. Han var pent kledd, og hadde det mest sjarmerende smilet. Vi hadde gitt hverandre mange blikk tidligere på kvelden, og jeg smilte da jeg så han var på vei mot meg. Han gikk helt bort og sa tett inntil øret mitt "Du har gjort meg så kåt hele kvelden..jeg vil knulle deg" Ble skikkelig satt ut, og ble først ganske fornærmet. "Skal vi knulle?" fortsette han og smilte lurt til meg. Jeg ble plutselig så opphisset og følte meg ganske gærn, så jeg sa "ja, jeg vil knulle deg". Merket han ble overrasket over svaret. Før han fikk sagt noe mer, tok jeg han i hånden, og førte han ut av utestedet og inn i en taxi. Noe sier meg at dette ikke er første gangen han spør en jente rett ut om et slikt spørsmål. Hva hadde dere gjort? Gitt han en fik? Ble i hvert fall en vellykket ONS, og jeg angrer ikke
sebra Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Det var en gang en fyr som jeg så vidt hadde snakket med spurte meg om vi skulle gå hjem og ha sex. Jeg smilte og sa nei takk, men at han var tøff som turte å være så rett på sak.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Hadde nok takket nei rett og slett, slike scenarioer holder jeg til fantasien.
Erotisk Flukt Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 Til dere som sier nei takk, hva om han hadde spurt om du ble med på nachspiel, hadde du svart ja eller nei? "Skal vi knulle?" og "blir du med på nach?" har akkurat samme innholdet. -Domino 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Eh nei, sammenligner med nach faktisk. Det kommer jo helt ann på situasjonen.
Marry Skrevet 12. juli 2011 #8 Skrevet 12. juli 2011 Jeg hadde en lignende episode med en fyr engang.. han sa omtrent det samme, men vi hadde vært på vorspiel med felles venner sammen før vi dro ut. Jeg ble som deg både fornærmet og opphisset av det. Det er et eller annet som er digg når noen har lyst på deg på den måten..
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #9 Skrevet 12. juli 2011 Jeg synes det er sexy jeg. Selv om jeg hadde blitt fornærmet inderst inne. Men hadde tent på at han var så direkte og nedverdigende på en måte.. jøss! Stråler selvtilitt av dem som tør å si det, men på den andre siden, hvor mange har ikke han sagt det til tidligere liksom.
MsLeela Skrevet 12. juli 2011 #10 Skrevet 12. juli 2011 Skjønner ikke helt hva folk blir fornærmet av?! Han vil ha deg! Han må synes du er ganske sexy og tiltrekkende. Og det eneste han gjør annerledes er å gi beskjeden slik den er og ikke pakke den inn i et flott sølvpapir med sløyfe på... Synes det er utrolig modlig (og ganske opphissende) når menn tør å gjøre det. Riktignok må stemningen være rett. Hvis ikke kan det bli litt ekkelt...
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2011 #11 Skrevet 13. juli 2011 Fornærmelse er jo en sjekkemetode. Funker ikke på alle, men de det funker på gir som oftest meget vellykket sex.
Gjest Katten. Skrevet 13. juli 2011 #12 Skrevet 13. juli 2011 Fornærmelse er jo en sjekkemetode. Funker ikke på alle, men de det funker på gir som oftest meget vellykket sex. Det kalles erting, og jeg elsker det! Og som du sier, med de som faktisk klarer å sparre tilbake, leke seg, ikke ta seg selv så selvhøytidelig, blir det som regel bra med
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2011 #13 Skrevet 13. juli 2011 Det kalles erting, og jeg elsker det! Og som du sier, med de som faktisk klarer å sparre tilbake, leke seg, ikke ta seg selv så selvhøytidelig, blir det som regel bra med Yes, Sir!
Fønix Skrevet 13. juli 2011 #14 Skrevet 13. juli 2011 Fornærmelse er jo en sjekkemetode. Funker ikke på alle, men de det funker på gir som oftest meget vellykket sex. Joda, men jeg har problemer med å forstå hva som er fornærmende med den fremgangsmåten TS forteller om. Jeg ville ha trodd at det motsatte hadde vært mer av en fornærmelse: "Jeg har sett på deg i hele kveld, og deg kunne jeg virkelig ikke tenkt meg å knulle!". Men det er kanskje det man skal si for å være gentleman nå til dags?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #15 Skrevet 13. juli 2011 Til dere som sier nei takk, hva om han hadde spurt om du ble med på nachspiel, hadde du svart ja eller nei? "Skal vi knulle?" og "blir du med på nach?" har akkurat samme innholdet. -Domino Nåja. Nachspiel med en fyr og en del venner oppfordrer ikke til gangbang i mine øyne. Og ja, når noen spør meg om nach går jeg ut i fra at også flere skal. Hinter fyren til at det bare er oss ligger det i kortene at det skal bli noe mer, og da takker jeg som oftest nei. 2
Gjest BesserWisser Skrevet 14. juli 2011 #16 Skrevet 14. juli 2011 Klassik eksempel på kvinnelig dobbeltkommunikasjon. Dere sier én ting men mener det motsatte. Menn som er såpass direkte (eller frekke vil sikkert mange mene) har vesentlig større sjanse til å få seg et ligg enn menn som går rundt grøten med hundeøyne og prøver "snill og høflig mann varianten". Selvsagt er det noen forutsetninger som må være til stede, fyren må se noenlunde ut, ikke som Jabba the hut eller Woldemort. Men dress og nyblekede tenner er ikke påkrevet. Jeg har en kompis som ser helt ok ut, verken mer eller mindre. Dongeribukse, T skjorte med et eller annet rocka motiv, tøysko, lett slentrende holdning, småfrekk i kjeften, meget direkte og blikket på plass. Han lykkes omtrent bestandig med rene ord for penga.
latterbox Skrevet 14. juli 2011 #17 Skrevet 14. juli 2011 Vågalt av dere som takker ja til en dere knapt vet navne på. Personlig ville jeg nok takket nei og tenkt på mannen som en desperat skjørtejeger 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå