AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Leggene mine begynner å bli nok så hårete her, og jeg lurer på om jeg skal prøve varmvoks før jeg reiser til Spania om noen dager. Er det noen som har erfaringer med denne, eller lignende? Mener jeg har hørt en del ganger om at mange varmer opp voksen for mye, og derfor burde man ikke bruke varmvoks hjemme. Men det kan jo ikke stemme hvis man bare følger instruksen? Og jeg har dårlig erfaring med voks strips, så tenker det blir varmvoks eller ingenting før denne turen.. Hårene er kanskje litt i det korteste laget, og da sier man jo at varmvoks er bedre, fordi det smelter om hårene liksom. Og, når ville dere senest vokset, sånn ift. når dere reiser til syden, sol, varme og bading (tenker med tanke på rødhet og infeksjoner).
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Neida, så lenge du tester en liten plass på huden før du smører utover går det helt bra. Har aldri brent meg før jeg. Det er veldig mye kliss, det er det eneste problemet jeg har med varmvoks. Har derfor begynt med slike voksestriper. Den flytende er litt mer effektiv ja. Ville gjort det minimum 3 dager før du skal vise de frem.
sequin Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 varmvoks fungerer veldig bra på meg og ja det er litt kliss, men det går greit, litt av sjarmen på en måte Jeg har aldri brent meg på voksen, nå varmer jeg den kun til den blir litt varm og rører til den blir litt lunken. det er nok lurt å gjøre det en del dager før du har solen på leggene, for man river jo av en del hudrester og hud også...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Neida, så lenge du tester en liten plass på huden før du smører utover går det helt bra. Har aldri brent meg før jeg. Det er veldig mye kliss, det er det eneste problemet jeg har med varmvoks. Har derfor begynt med slike voksestriper. Den flytende er litt mer effektiv ja. Ville gjort det minimum 3 dager før du skal vise de frem. Hvilken voksstrips er flytende? Og den erfaringen jeg har med voks (den har jo tatt noen av hårene) og epilering, så pleier jeg å være "fin" dagen etter.. Hmm, tre dager, da begynner jeg å få det litt travelt
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 Hvilken voksstrips er flytende? Og den erfaringen jeg har med voks (den har jo tatt noen av hårene) og epilering, så pleier jeg å være "fin" dagen etter.. Hmm, tre dager, da begynner jeg å få det litt travelt Nei mente flytende var mer effektiv enn strips. Om du pleier å være helt fin så er det ingen/liten forskjell på varmvoksen og strips. Den tar litt mer av den døde huden, så da holder det kanskje med 1 dag i for veien.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Jeg bruker Veet varmvoks, og på spatelen ("rørepinnen") som følger med så er det et merke som sier "NO" om den er for varm, så så lenge det ikke viser er den ok. Jeg har og en temperaturmåler og bruker den i tilegg, siden på gubben så må den være litt varmere enn til meg...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 Var på parfymeriet her nå, og de hadde Veet® GelWax Kit og den vanlige (tror jeg) Veet®Warm Wax Jar. Damene der viste ikke forskjellen, og eneste jeg fant ut ved å lese på dem var at den gelen var dyrere.. Er det noen som kan fortelle meg forskjellen kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå