AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Hva er det som skjer her? Det går en katt rundt her, rett utenfor, og bare mjauer og mjauer og mjauer og mjauer. Den lider ikke nød ser det ut som, og ruller rundt på bakken og koser seg. Reiser seg opp igjen, og fortsetter å mjaue. Jeg begynner å få gjøk-syken her. koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko koko :dåne:
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 TS her igjen. Ja, jeg tenkte på løpetid, men jeg har aldri sett det på denne måten. Man ser tydelig at det ikke er en voksen katt. Den har vært her i HELE dag. På samme sted. Den vasker og koser seg, men den må da bli sulten? Jeg hadde besøk av den igår også, men jeg aner ikke hvor lenge den va utenfor da. Kan det hende den har tullet seg bort fra hjemmet? Er det for tidlig å reagere med å henge opp bilde av den nå etter 2 dager?
MissMas Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Hvis katten fortsetter å være der til i morgen, gjør det jo ingen skade å henge opp en lapp =)
MissMas Skrevet 12. juli 2011 #8 Skrevet 12. juli 2011 TS her. Jeg får virkelig vondt av pusen Hvorfor får du vondt av pusen når du skrev at det ser ut som den ruller på bakken og koser seg? Den ser ikke skadet ut eller noe?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #9 Skrevet 12. juli 2011 TS her. Nei, den ser definitivt ikke skadet ut på noen måte. Men skrikene skjærer inn ii hjerteroten. Akkurat som om skrikene er for å rope noe viktig til meg om du skjønner. Og det er veldig rart at den bare er utenfor liksom. At den ikke går et annet sted, men bare hyler.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. juli 2011 #10 Skrevet 12. juli 2011 Hvorfor får du vondt av pusen når du skrev at det ser ut som den ruller på bakken og koser seg? Den ser ikke skadet ut eller noe? Er du sikker på at eieren ikke bor i nabolaget, men at katten bare er ekstremt sosial?
MissMas Skrevet 12. juli 2011 #11 Skrevet 12. juli 2011 Jeg har møtt katter som har "skreket" etter meg når jeg har gått forbi. Sånn klagemjauing. Skjønner at det kan være litt slitsomt å høre på det da og å lure på hvorfor den står der og skriker. Du kan henge opp en lapp og skrive at det er en katt som står utenfor hos deg og mjauer og hyler. Kanskje noen tar kontakt og får katten hjem
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #12 Skrevet 12. juli 2011 TS her Jeg tror egentlig at den holder til i nabolaget, men at den ganske nylig har fått lov å gå ut siden den er så liten. Jeg har tatt frem kameraet og skal ta bilde av den i tilfelle jeg skal henge opp lapp. Tenkte og på å skrive at den hyler og roper, og telefonnummer så noen kan hente den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå