AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Skal nå velge valgkurs på BI til høsten Står mellom; - Opplevelsesøkonomi - Markedskommunikasjon - Kulturforståelse - Politisk økonomi Noen som har erfaringer med disse fagene, så er jeg veldig interessert i å høre Går forresten økonomi og adm.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Skal nå velge valgkurs på BI til høsten Står mellom; - Opplevelsesøkonomi - Markedskommunikasjon - Kulturforståelse - Politisk økonomi Noen som har erfaringer med disse fagene, så er jeg veldig interessert i å høre Går forresten økonomi og adm. Har ikke noe erfaring med kursene, men politisk økonomi virker interessant og nyttig.
sauen87 Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Jeg har valgt politisk økonomi, markedskommunikasjon og massepåvirkning. Dette har endel med foreleseren å gjøre, fordi faget har en helt fantastisk foreleser. I tillegg virker det som veldig interessante fag. Jeg tror politisk økonomi blir veldig bra, og håper på å komme inn på det =)
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Noen som har erfaringer med opplevelsesøkonomi og markedskommunikasjon? står mellom de to jeg
martinius Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Er valgkurs noe de har på alle studiene? Hei, dette er jeg usikker på. Anbefaler deg å ta direkte kontakt med [email protected], eller på 46410006 mellom 09.00 - 15.00. Mvh Martin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå