Laila92 Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Hei! Hvor vondt gjør dette? Mulig å sammenligne det med noe annet? Jeg har veldig lyst, men vet ikke heelt om jeg tør pga smerten
snippestad Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Jeg gjorde det første gang i fjord da jeg skulle på ferie med typen for første gang.. Jeg grua meg MAX, å trudde det skulle gjøre grise vondt men var ikke så vondt. Jeg skal gjøre det igjen i år når vi skal på feire. Men det er jo ikke godt, men ikke vodt heller, man skvetter mest egentlig. Eneste vonde var når de tok hitler barten som hun kalte den, det er den siste stripa midt på dåsa..
snippestad Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Hvor kan man gjøre det? Hvor man kan vokse? Hudpleie salonger pleier å gjøre det..
*Enigma* Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Det er vondest første gangen, og det kommer jo litt an på hvor høy smerteterskel du har også. Behagelig er det ikke, men prøv å slappe av, husk å puste og hjelp til med å dra/holde i huden så går det så fint så.
xavi Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Har bare gjort det en gang hittil. Og det gjør vondt ja, men ikke så vondt at jeg ikke kunne tatt det igjen! Skulle jeg reist på ferie med typen, så hadde jeg nok gjort det - for da hadde jeg ikke orket stresset med høvelen. Men sånn ellers så barberer jeg meg bare, mest fordi det går fort og fordi det blir litt dyrt for en fattig student som meg å skulle ta brasiliansk voksing hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå