AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Jeg har nå egglösning og vi skal pröve å bli gravid. *sukk* stort smil. så det jeg lurer på er fölgende... Jeg går på ekstreme sterke medesiner og tar disse hvär dag,jeg vet disse kan skade fosteret. Når skal jeg begynne på nedtrapping for ikke å skade forsteret? Skal jeg vente 2-3 uker etter egglösning, og ta en test å see om jeg er gravid og så starte med nedtrapping?? Jeg har disse; Ritalin-Efexor.
Klematis Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Jeg anbefaler at du tar dette opp med legen som har foreskrevet medisinen. Jeg har ikke noe kjennskap til denne medisinen, men vet at noen medisiner bør trappes ned og eventuelt byttes ut FØR man begynner å prøve. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Dette må du snakke med legen din om! Ikke trapp ned eller slutt på medisiner uten å ha snakket med legen din. Vent med å prøve å bli gravid før du har snakket med legen, kanskje du må bytte medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå