Gjest lmari Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Pleier dere å feire årsdagene for forholdene deres, eller begrenser det seg til bryllupsdager? Sambo og jeg har seksårsdag på fredag - og er verken gift eller forlovet. Synes det er hyggelig å markere den dagen - den betyr jo mye for oss. Men orker ikke noen stor klisse-feiring heller... Hva pleier dere å gjøre - hvis dere feirer sånne dager?
Barbie Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Vi pleier også og gjøre litt ut av dagene. Både 5 mai-datoen vi traff hverandre, 15 september-datoen vi forlovet oss, og 23 august- bryllupsdagen vår. Ikke noe store greier, men bare litt felles kos.
la Flaca Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Vi har markert 3 års-dager ved å kjøpe en liten gave til kjæresten. Neste gang vil vi feire bryllupsdagen istedenfor, den kommer vi til å gjøre litt mer stas på.
Diva Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Hm. Vi prøver å feire i allefall. 1-årsdagen kranglet vi dessverre Vi skulle egentlig på restaurant og kose oss. Snakk om dum måte å feire dagen på 2-årsdagen feiret vi hjemme med snitter og sjokolade og så på DVD :D 3-årsdagen håper jeg vi får til enda bedre med å pynte oss litt og dra på restaurant,- kanskje med en drink etterpå ? :kgsmil: Vi er verken gift eller forlovet, men vi finner stor grunn til å feire fordet
Reina Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 Vi feirer bare Valentine's day, siden det var dagen vi hadde vårt første stevnemøte. Ingen av oss husker hvilken dag vi offisiellt ble et par...
Gjest Poirot Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 Vi feirer bursdag og jul, vi. Regner med å markere bryllupsdagen når det kommer til det engang. Har venner som går året rundt og jevnlig overøser hverandre med gaver på bursdag, jul, bli-sammen-dag, forlove-seg-dag, møtte-hvernadre-dag, valentinesdag og bryllupsdag. WAAAAY too much!
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 vi feirer verken møtte hverandre eller flyttet sammen eller noe slik.. men vi feirer årsdagen vår.. (samme dato som vi har bestemt skal bli bryllupsdagen vår.. hadde det ikke blitt samme dag, hadde vi kanskje holt oss til kun bryllupsdagsfeiring senere) vi ble definitivt sammen denne datoen, var på date med middag osv, så vi liker å gå ut å spise middag denne dagen hvert år.. synes dette er hyggelig (skal snart ha vår 5 årsdag nå) og det er jo uansett hyggelig å gå ut å spise i blant.. så hvorfor ikke gjøre det på "spesielle dager" (?)
Isiselin Skrevet 19. november 2003 #8 Skrevet 19. november 2003 Feirer bli-sammen-dag. År 7 midt i jula. Ja, og forlovelsesdagen vår er på julaften så den feirer man uansett! :-) Og så blir bryllupsdagen vår neste sommer. Jeg tror nok vi kommer til å feire den litt fremover også. Vi er romantiske av natur begge to og liker å gjøre hverandre glade. :-) Men noen venner av oss (De har vært sammen i snart 6 år) feirer fremdeles månedsdagene! Det blir litt i overkant etter så mange år...
@lfa Skrevet 19. november 2003 #9 Skrevet 19. november 2003 Feirer jul, bursdag, Valentines og så blir nok forlovelsesdagen også feiret litt når den dagen (ett-årsdagen) kommer. Når vi gifter oss, blir nok bryllupsdagen feiret i stedet. Ellers så synes jeg det er hyggelig å gå ut og spise uansett om man har noe å feire eller ikke. Små gaver i ny og ne behøver heller ikke komme på noen spesielle dager.
Lala Skrevet 19. november 2003 #10 Skrevet 19. november 2003 Tenker ikke noe på det jeg. Har aldri gjort det før heller. Eksen min ble kjempe lei seg han. Men han er er sammen med nå er lik som meg, så det passer fint. Dessuten har han bursdag samme dag så dermed blir årsdagen vår litt glemt oppi det hele.
murmeldyret Skrevet 20. november 2003 #11 Skrevet 20. november 2003 Vi feirer vel kanskje ikke så mye, men jeg får da blomster hos min kjære både på bryllupsdagen og årsdagene etter vi ble sammen. Det hender han får noe hos meg også. Han er veldig flink med blomster
minniepus Skrevet 20. november 2003 #13 Skrevet 20. november 2003 lager gjerne en god middag, men har ikke gaver.
Gjest Étoile Skrevet 20. november 2003 #14 Skrevet 20. november 2003 Vi feirer ikke noe særlig, men jeg synes nå det hadde vært kos med litt mer feiring, jeg da. Første året tror jeg vi var ute og spiste, 2. året jeg glemte vi det, og i år var vi på ferie med mine foreldre så da ble det ikke noe særlig feiring i det hele tatt... Men neste år skal jeg nok finne på noe! :D
April Skrevet 20. november 2003 #15 Skrevet 20. november 2003 Vi har pleid å ha litt feiring og gaver når vi har ble-sammen-dag og forlovelsesdag! Men når vi blir gift begrenser dette seg til bryllupsdager! Ellers har vi hatt en liten gave til Valentines dagen også!
Sarah_Michelle Skrevet 20. november 2003 #16 Skrevet 20. november 2003 Min bedre halvdel er ikke så interessert i å feire. "Dager" betyr ikke så mye for ham... ikke bursdager og julaften heller, men jeg tror han etter hvert har skjønt at sånne dager betyr mye for meg. Vi feirer "kjærlighetsdager" med en god middag og sånn, men han vet sjelden om dagene, hvis jeg ikke minner ham på det på forhånd!! :oops:
nessi Skrevet 20. november 2003 #17 Skrevet 20. november 2003 Vi forlovet oss på 1 års dagen vår, og jeg er sikker på at vi kommer til å gå ut og kose oss og feire litt når vi har 2 års dag om drøye 2 mnd. Innen 3 års dagen er vi gift, så da blir det vel mest bryllupsdagen vi kommer til å feire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå