shopping Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Okei.. Nå er jeg temmelig usikker. Jeg vet at varene fra www.brandsinfashion.no er fake. men de er GODE kopier. Bare se selv... MEN.. de annonserer med at Mulberry veskene er i 100% ekte skinn. Det er altså snakk om skinn fra Kina. Kommer de veskene til å lukte dritt? Noen erfaringer? Trenger svar asap.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Ha ha ha! Du fikk ikke svari den forrige tråden, nei. :gjeiper: Drit i å kjøpe fake! Det er stygt! Enten så kjøper du ekte vare eller så kan du vel hoppe over det? Og hvis du ikke har råd til å ta sjansen på å kjøpe ei ubrukelig veske til 1000 kr, så regner jeg ikke med at resten av outfitten din akkurat oser klasse heller... There! I said it! 1
shopping Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2011 (endret) Ha ha ha! Du fikk ikke svari den forrige tråden, nei. :gjeiper: Drit i å kjøpe fake! Det er stygt! Enten så kjøper du ekte vare eller så kan du vel hoppe over det? Og hvis du ikke har råd til å ta sjansen på å kjøpe ei ubrukelig veske til 1000 kr, så regner jeg ikke med at resten av outfitten din akkurat oser klasse heller... There! I said it! Jeg er en student, og har allerede kjøpt flere Mulberry vesker. Men ville vite hva som virkelig skilte den fake versjonen på nettsiden fra den virkelige vesken. Hva slags skinn er det.. og én liten ting til; du har virkelig ikke peiling på hvordan stilen min er. Idiot There! I said it! Endret 12. juli 2011 av shopping
otilie Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 hvorfor er en outfit pokka nødt til å ose klasse? Ikke alle oss har rævva full av penger. ellers har jeg ikke peiling ang veska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå