Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med denne? Vurderer å kjøpe den, best pga av at den innholder masse B-vitaminer som er bra for håret. Men virker den? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den, den er fantastisk! Alle tigi bedhead shampoo & balsamene er nydelige, gjør håret mykt og lekkert. Anbefaler også dumb blonde, der balsamen også fungerer som hårkur:-)

AnonymBruker
Skrevet

Litt off topic, men jeg kjøpte Tigi Bedhead Smoothing Cream, tenkte at den kunne hjelpe mot løse hår. Men jeg måtte vaske håret etter jeg prøvde smooting cream`en, håret mitt så fett ut! Kanskje jeg brukte for mye?! Brukte ikke så mye da men... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Litt off topic, men jeg kjøpte Tigi Bedhead Smoothing Cream, tenkte at den kunne hjelpe mot løse hår. Men jeg måtte vaske håret etter jeg prøvde smooting cream`en, håret mitt så fett ut! Kanskje jeg brukte for mye?! Brukte ikke så mye da men... :sjenert:

Hmm, kanskje ikke den passer for alle typer hår? :klo:

Skrevet

Jeg kan ikke bruke Tigi. Håret mitt blir skikkelig mettet av det. Har forsøkt fem forskjellige typer, da jeg elsker lukt og alt annet, men lite hjelper det når håret blir tungt og pistrete. :( Bruker Dumb Blonde i perioder hvor håret er ganske frizzy, kombinert med en god hårkur. Og det funker kjempefint, men skal ikke mange vaskene til før hårstråene er som kjettinglenker. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...