Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig en ansiktskrem nå til huden min..jeg har normal hud,men av og til dukker det opp noen kviser,og jeg lurer på om dere vil anbefale noe fra shiseido til huden min?Noen tips..og hva er prisen?

Hvor får en kjøpt shiseod på vanlige parfymeri?

Håper noen har noen gode tips.. :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

prøv Shiseido purness,det er lette kremer,eller The skincare.

Se på strawberrynet.com

Skrevet

Tror dere denne Pureness Blemish Clearing Gel,vil passe til meg?

Og er prisen på strawberrynet.com som på parfymeriene?

Unnskyld for at jeg maser sånn,men trenger virkelig hjelp.. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Shiseido Matifying Moisturizer koster 199 kr på strawberry,hva den koster her vet jeg ikke .

Gjest Ethereal
Skrevet

Pureness Blemish Gel høres ut som noe du smører på kviser, vil du ha en fuktighetskrem i Pureness-serien, har de en kremgele i krukke som skal være bra.

Shiseido får du hos Esthetique.

Skrevet

Har ikke prøvd Matifying Moisturizer, men Moisturizing Gel Cream er jeg veldig fornøyd med! :tommelsmil:

Gjest Ethereal
Skrevet

DEN var det jeg mente, men ikke kom på navnet til :)

Skrevet

En fra Pureness har jeg prøvd og likt! Blå kort, liten krukke med gelèaktig ansiktskrem for ''ung'' hud. Prøv også rensevæsken som hører til!! Det er dyrt, men den som har råd til dette får også noe igjen for det :wink:

Skrevet

Takk for gode tips alle sammen!

Men jeg har bestemt meg etter en tur ned i sentrum i dag,at jeg vil ha BioVitamin cleanser og Moisturizing fra Biotherm..virker utrulig deilig.. :D

Ble så glad når jeg så at det hadde fått in botherm på parfymeriet..trodde ikke jeg skulle få tak i det.. :)

Noen som har prøvd det ut??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...