AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Har en del plager med kroppen og er mange fysioterapeuter som bare spesialiserer seg på et tilbud, kan jeg da gå til flere for å bruke de tilbudene jeg trenger, eller en om gangen?
Wiggins Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Har en del plager med kroppen og er mange fysioterapeuter som bare spesialiserer seg på et tilbud, kan jeg da gå til flere for å bruke de tilbudene jeg trenger, eller en om gangen? Det er ingenting som hindrer deg i å gå til flere samtidig, men det kan være lurt å si i fra om dette til dem du går hos, i tilfelle det den ene gjør har noe å si for hva den andre gjør. På den annen side, hvis du går til den ene for en vond skulder og den andre for et vondt kne så vil jeg som lekmann tro at det den ene gjør ikke har noe å si i forhold til hva den andre gjør.
Gjest navnelapp Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Du må rekne med å levere to ulike rekvisisjonar. Men har du det burde det gå greitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå