Gå til innhold

Hva ligger på ctrl+v'en din?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

6120626967206c6f61667920726162697420686f7073

Skrevet
SULTAN TORÖD
Overmadrass, lys grå
2.795,- / stk
Skrevet

Eit grunnproblem i pedagogisk filosofi av Hans Skjervheim

Skrevet

Barne- og Ungdomspsykiatri. Nye perspektiver og uante muligheter

Gjest RompeRusk
Skrevet

Pedagogikk:
Bø, I. (2011). Foreldre og fagfolk: foreldrenes og samarbeidets vilkår (3.utg.). Oslo: Universitetsforlaget. (238 s.)
Gjervan, M., Andersen, C. E., & Bleka, M. (2012). Se mangfold! : perspektiver på flerkulturelt arbeid i barnehagen. Oslo: Cappelen Damm Akademisk (180 s.)
I: P. Sjøvik (Red.), En barnehage for alle: spesialpedagogikk i førskolelærerutdanningen (2.utg) Oslo: Universitetsforlaget. (s 94-102) (8 s.)
I: M. Bjerkestrand & T. Pålerud (Red.),Førskolelæreren i den nye barnehagen: fag og politikk. Bergen: Fagbokforlaget. (Kap. 1) ( 25 s.).
Kolle, T., Larsen, A.S. og Ulla, B. (2010). Pedagogiske dokumentasjon - inspirasjon til en bevegelige praksiser. Bergen: Fagbokforlaget (Kap. 1, 2, 3, 4, 5 og 6) (84 s.)
Løkken, G., & Søbstad, F. (2012). Observasjon og intervju i barnehagen (4. utg.). Oslo: Universitetsforlaget. (Kap. 5) (35 s.)
Aasen, W. (2012). Teamledelse i barnehagen. Bergen: Fagbokforlaget. (Kap. 2, 4, 5, 6, 7 og 8) (86 s.)

Drama:
7 veier til drama
Braanaas, Nils: Braanaas, Nils (2008) Dramapedagogisk historie og teori, Trondheim. Tapir, (Kap. 2 (41 ¿ 88) kap. 3 og kap. 7 kap 9 (318 ¿ 329)
Engelstad, A. (2001). De undertryktes teater: Når tilskueren blir deltaker: Augusto Boals metoder og praksis. Oslo: Cappelen akademisk forlag

Skrevet (endret)

Epstein-Barr virus

(Det var visst kyssesyken det ja :fnise: )

Endret av Evilposelos
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Pedagogikk:

Bø, I. (2011). Foreldre og fagfolk: foreldrenes og samarbeidets vilkår (3.utg.). Oslo: Universitetsforlaget. (238 s.)

Gjervan, M., Andersen, C. E., & Bleka, M. (2012). Se mangfold! : perspektiver på flerkulturelt arbeid i barnehagen. Oslo: Cappelen Damm Akademisk (180 s.)

I: P. Sjøvik (Red.), En barnehage for alle: spesialpedagogikk i førskolelærerutdanningen (2.utg) Oslo: Universitetsforlaget. (s 94-102) (8 s.)

I: M. Bjerkestrand & T. Pålerud (Red.),Førskolelæreren i den nye barnehagen: fag og politikk. Bergen: Fagbokforlaget. (Kap. 1) ( 25 s.).

Kolle, T., Larsen, A.S. og Ulla, B. (2010). Pedagogiske dokumentasjon - inspirasjon til en bevegelige praksiser. Bergen: Fagbokforlaget (Kap. 1, 2, 3, 4, 5 og 6) (84 s.)

Løkken, G., & Søbstad, F. (2012). Observasjon og intervju i barnehagen (4. utg.). Oslo: Universitetsforlaget. (Kap. 5) (35 s.)

Aasen, W. (2012). Teamledelse i barnehagen. Bergen: Fagbokforlaget. (Kap. 2, 4, 5, 6, 7 og 8) (86 s.)

Drama:

7 veier til drama

Braanaas, Nils: Braanaas, Nils (2008) Dramapedagogisk historie og teori, Trondheim. Tapir, (Kap. 2 (41 ¿ 88) kap. 3 og kap. 7 kap 9 (318 ¿ 329)

Engelstad, A. (2001). De undertryktes teater: Når tilskueren blir deltaker: Augusto Boals metoder og praksis. Oslo: Cappelen akademisk forlag

(litt off topic ift trådens emne: Men lykke til på studiet! :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...