Gjest Kaxxy Skrevet 1. mars 2012 #381 Skrevet 1. mars 2012 http://modcatlove.com/wp-content/uploads/2012/01/maneki-neko-tattoo.png
Mynona Skrevet 1. mars 2012 #383 Skrevet 1. mars 2012 OT. Denne var genial, skal låne den! Har sett meg nødt til å slette et par stykker fra vennelisten pga. de forbannede spill-requestene. Du vet at du kan sperre spill-requester??
Gjest Silvermist Skrevet 3. mars 2012 #385 Skrevet 3. mars 2012 Du vet at du kan sperre spill-requester?? Nei? Upsi.
LittleJ Skrevet 3. mars 2012 #388 Skrevet 3. mars 2012 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150888616070206&set=a.10150195769295206.431363.844830205&type=3&theater Sånn om dere lurer er det et bilde av hesten min med sprangsal og rosa stasj fordi ei vennine sku se salen =P
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. mars 2012 #389 Skrevet 3. mars 2012 http://askild.blogg.no/ han får aldri skrivd om saker. fordi han aldri har tid :gjeiper:
bæærgen Skrevet 3. mars 2012 #390 Skrevet 3. mars 2012 "Norwegian tillater ett stykk håndbagasje per passasjer i tillegg til en liten personlig gjenstand, f .eks. en liten pc veske eller en liten håndveske. Maksimum vekt for håndbagasjen er 10 kilo, på reiser til/fra Dubai er maksimal vekt for håndbagasje 8 kg. Maksimum størrelse er 55 x 40 x 23 cm. Den personlige gjenstanden må enkelt kunne plasseres trygt under setet foran deg." Ikke alle som klarer å google tingene sine selv..
Lista Skrevet 4. mars 2012 #392 Skrevet 4. mars 2012 Vel. Jeg har en venninne som ikke eier grenser i offentligheten, og dette erfarte jeg virkelig sist vi var på kino sammen. Tror det var en av de filmene Kate Winslet var med i sist, ihvertfall en voksenfilm hvor vi overhodet ikke var forberedt på at det satt et smaskende fjortispar på setene like bak oss. Disse to hormonelle ungdommene satt og hvisket og lo til hverandre hele filmen, mang en følelsesladet scene ble forstyrret av at det plutselig kom noen voldsomme kysselyder bak eller intens fnising. Min venninne snudde seg indignert og ba de rolig om å være stille, men uten hell. Fjortisgutten tok tydelig på seg en machorolle og svarte et eller annet frekt tilbake, og fnisingen eksalerte bare ytterligere. Tilslutt reiste min venninne seg resolutt, sto oppreist med rumpa vendt bak mot paret, og slapp demonstrativt en høylydt promp så det smalt i fleisen på dem. Hun hadde drukket et digert beger med Pepsi og det var god futt i prompen for å si det slik. Uten et ord satt hun seg ned igjen i setet og fortsatte å følge med på filmen mens hun gomlet popcorn som om ingenting var hendt. Fjortisparet var stille som mus resten av filmen. Jeg for min del var nok like sjokkert som dem.... 2
Rainbow Skrevet 4. mars 2012 #394 Skrevet 4. mars 2012 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7194698
CalidumCor Skrevet 4. mars 2012 #395 Skrevet 4. mars 2012 Vel. Jeg har en venninne som ikke eier grenser i offentligheten, og dette erfarte jeg virkelig sist vi var på kino sammen. Tror det var en av de filmene Kate Winslet var med i sist, ihvertfall en voksenfilm hvor vi overhodet ikke var forberedt på at det satt et smaskende fjortispar på setene like bak oss. Disse to hormonelle ungdommene satt og hvisket og lo til hverandre hele filmen, mang en følelsesladet scene ble forstyrret av at det plutselig kom noen voldsomme kysselyder bak eller intens fnising. Min venninne snudde seg indignert og ba de rolig om å være stille, men uten hell. Fjortisgutten tok tydelig på seg en machorolle og svarte et eller annet frekt tilbake, og fnisingen eksalerte bare ytterligere. Tilslutt reiste min venninne seg resolutt, sto oppreist med rumpa vendt bak mot paret, og slapp demonstrativt en høylydt promp så det smalt i fleisen på dem. Hun hadde drukket et digert beger med Pepsi og det var god futt i prompen for å si det slik. Uten et ord satt hun seg ned igjen i setet og fortsatte å følge med på filmen mens hun gomlet popcorn som om ingenting var hendt. Fjortisparet var stille som mus resten av filmen. Jeg for min del var nok like sjokkert som dem.... HAHAHA nå lo jeg høyt
EnsomKanin Skrevet 4. mars 2012 #397 Skrevet 4. mars 2012 Melancholy or madness arising from passionate love.
Gjest utoginn Skrevet 4. mars 2012 #398 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Den ble litt vel.... Endret 4. mars 2012 av utoginn
Pingting Skrevet 4. mars 2012 #399 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Hypershine Lip Gloss (jeg kan ikke huske å ha skrevet/googlet dette? ) Endret 4. mars 2012 av Pingting
LilleMy Skrevet 4. mars 2012 #400 Skrevet 4. mars 2012 Que quranglingamente, la palabra va a estar conmigo unos minutos para restutiarse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå