Gå til innhold

Hva ligger på ctrl+v'en din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Del 1, kortsvarsoppgåve

Den tydelegaste skilnaden mellom Soga om Gunnlaug Ormstunge og teikneseriestripa Aldo Monrad er at førstnemnde er ein tekst, og Aldro Monfred er ein samansett tekst, meir bestemt ein teikneserie samansett av teikningar og tekst.

Ein forskjell er at Gunnlaug seier til far sin kva han ynskjer å gjere, og meiner det, medan Aldo seier mykje og får far sin til å tru det er noko han kjem til å gjere, men han seier det på ironi, altså han meiner det motsette av det han seier.

I den første teksten er det tydeleg forklart, og det er ein gamaldags og tungt språk, medan i den andre teksten er det kort fortalt fordi det berre er den teksten som er i snakkeboblene. Resten må ein sjå på bileta som er i den samansette teksten. Så det er ein klar forskjell når det kjem til mengda tekst ein blir eksponert for når ein skal lese.

I den første teksten blir vi fortald at Gunnlaug reiser frå garden, men i den andre teksten må vi skjøna kva ironi er for å forstå at han ikkje kjem til å gjere det han fortel han skal, sjølv om det er forklart i siste teikneserieruta at det er ironi. Vi må vite kva ironi er for å skjøna kva humoren i denne teksten er.

I den samansette teksten nemner han at far hans ikkje skal måtte undra på om han er homo, og det er ein ting som ikkje blir tatt opp i soga om Gunnlaug Ormstunge, då det ikkje var noko ein skreiv om på 1200 talet, då den teksten blei laga.

WOW. Den venta jeg ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bridge valgfag

Det var på et seminar i høst Andre lot oss som ville, få innføring i kortspillet bridge. Etter litt teori fikk vi prøve oss på det for første gang. Noen inkludert meg – som allerede før jeg begynte på Fana bestemte meg for å skulle lære meg bridge og ha det som valgfag – ble med å spille videre da det begynte som valgfag.

Tross en veldig kald vinterdag en søndag i februar tok guttene Reidar, Per og jeg oss en tur til høgskolen i Bergen for å være med på skoleturnering i bridge. Litt etter at vi hadde kommet fram kom også Andre og noen gamle elver fra Fana som hadde bridge da de var elever, og enda flere folk. Det ble fem timer bridgespilling der de som var på lag med hverandre, makkere, gikk fra bord til bord for å spille med andre makkere. En lang, men kjekk dag med bridgespilling var det. En helt ny opplevelse!

Det er mye å sette seg inn i og huske på når vi spiller, og stadig lærer vi noe nytt. Vi skal vite hva meldingene til makker – den vi spiller på lag med - betyr, hvor mange triumf som er igjen skal holdes styr på og det gjelder å følge godt med har nok mange erfart. Selv har jeg bl. a. erfart å bli litt for ivrig når jeg har lagt ut.

Sitat fra Kari som kommenterer meldingen sin: ”Nei, så mye tror jeg ikke jeg skal juge på meg”, som kan være under et bilder kanskje?

Takk for et veldig kjekt og lærerikt valgfag Andre:-) Jeg har kost meg med valgfaget ditt.

*Skriver ikke de virkelige navnene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUSTO ER FORSVUNNET!!! SER DERE DENNE KATTEN VÆR SÅ SNILL OG FØLG HAN HJEM TIL XXXVEIEN 31 ELLER RING MEG PÅ XXX.....ELLER SJEKK I GARASJEN HVIS DU BOR PÅ KJENN OMRÅDE:)

Endret av Puddelhue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The invitation to start File Transfer could not be sent because ****** is using an older version of Windows Live Messenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...