Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lirus87
Skrevet

Vi har vært prøvere siden oktober 2010, har hittil hatt 2 sa, siste var for snart 5 uker siden. Tok strimmeltest fra billigtest.no i dag som var negativ, mensen er fortsatt ikke kommet og jeg tør ikke håpe en gang.

Det som bekymrer meg litt er at jeg ikke merker når jeg har el. Jeg merka det for ca 2 mnd siden og da ble jeg gravid (endte i sa) men har ikke merka det (el slim) på flere år egentlig. Så det jeg er litt redd for er at jeg ikke har el så veldig ofte:( Brukte CB fertilitetsmonitor for noen mnd siden (bare rukket bruke den en periode) og den visste ikke max fertilitet noen dager, men høy fertilitet veldig lenge. Har ikke så veldig stabil syklus heller, den varierer fra 4 til 5 uker som oftest.

Huff, blir bare så fortvilet over at det aldri klaffer :(

Noen som kjenner seg igjen? er det vanlig å ha el sjeldent? Hva kan gjøres? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har prøvd aktivt siden januar, men jeg har hatt masse uregelmessige blødninger og spotting i mellom syklusene. Fikk aldri positiv el-test.

Denne perioden har jeg testen både morgen og kveld. (Bruker de fra billigtester.no)

Fikk negativ test på kvelden før jeg la meg, men streken var litt sterkere enn vanlig selvom den ikke var like sterk som kontrollstreken. Hadde et lite håp om at den ble positiv dagen etter. Jeg testet på nytt når jeg våknet, og den ble helt positiv! Kvelden etter var den negativ igjen, så hos meg virker det som LH økningen kommer og går veldig raskt.

Kanskje du må teste hver 12. time? Jeg gjorde det denne perioden fordi jeg leste et sted at 1 gang i døgnet ikke nødvendigvis holder. Verdt å prøve hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...