Gå til innhold

Hva liker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja, hadde da sex med en jeg liker veldig godt for første gang, da jeg fikk det

uventede spørsmålet, hva liker du?

prata det bort med "syns det du gjør nå funker fint jeg" men merket han ikke var så fornøyd med det svaret. så sa jeg "tror ikke jeg vet det enda" for det er jo faktisk sant! men syns selv at jeg hørtes utrolig prippen ut når jeg sa det, som om jeg omtrent aldri hadde hatt sex før, det kom nok ut litt feil men jeg syns det er ganske ubehagelig å prate om sex når det kommer til sånne ting.

er det noen her som skjønner hva jeg mener, eller som kanskje har noen forslag til hva man kan svare så man ikke høres ut som jomfru maria?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja, hadde da sex med en jeg liker veldig godt for første gang, da jeg fikk det

uventede spørsmålet, hva liker du?

prata det bort med "syns det du gjør nå funker fint jeg"

Svarer alltid det samme som du skriver over her.

Så teit spørsmål. Inn og ut, hva er forskjellen liksom. Litt bedre her og litt der, hva er nytt.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Da svært få mennesker er tankelesere, så er det jo et kjekt spørsmål så man få vite hva du liker...

Stort sett alle jenter like noe forskjellig, og det er stort sett ingen som liker akkurat det samme.

Om du ikke vet hva du liker/tenner på, så anbefaler jeg deg å utforske din egen kropp, samt hva du tenner på :)

• Liker 1
Skrevet

Noen liker jo det best i misjonær, noen doggy. Andre liker gjerne best å sitte oppå. Vet du ikke hva du liker best?:) Hvis du synes alle stillinger og måter å ha sex på er like gode, og du ikke vil svare som "jomfru maria", så bare si en av dem da - "jeg synes det er veldig deilig å ri..føler at jeg har kontrollen" finn på noe som du synes er greit :)

Skrevet

Gir creds til fyren jeg! Han spør faktisk hva du liker, det vil si at han viser oppriktig interesse i deg, og vil ditt beste. Selvsagt, han kunne jo peiset på i blinde og bare prøvd seg frem, men what the fuck da? Man har sex med sin egen kropp, en kropp man helst burde kjenne ut og inn.

Spørsmålet er bra, svaret er elendig.

-Domino

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra nok å svare at du "liker det han gjør samme hva det er".

Skrevet

ja, vet jo at svaret mitt ikke var noe særlig, men ble litt tatt på senga, og hadde ikke noe umiddelbar reaksjon.

tror jeg skal følge rådet til vestlandsjente hvis han spør igjen:P

AnonymBruker
Skrevet

"Hva liker du?"

"Deg"

:sengekos:

Skrevet

"Jeg liker best å blitt tatt i ræva bakfra, utkledt som en gammel-gresk nonne, mens fyren slår meg i hodet med en selleristang og hyler heil Hitler".

Jesus kvinner, ha litt fantasi da, disse trådene dukker opp til stadighet fordi dere er noen PASSIVE jævler uten fantasi og innlevelse.

Om dere hadde et snev av det, hadde dere lett kommet på både det ene og det andre.

Hvorfor slutter dere ikke bare å ha sex, i og med at det er så kjedelig og uinspirerende??

Skrevet

Du er ikke aleine med å bli usikker av spørsmålet er selv sånn. Ikke fordi jeg ikke liker og ha sex, men fordi jeg har vært i forhold helt uten fantasi og dermed ikke har prøvd stort annet enn misjonær.

Dermed aner jeg ikke hva jeg liker, ei heller hva alle de ulike stillingene heter.

Ingen skam det! Svar som så at; "jeg vet ikke helt hva jeg liker, men la oss prøve ulike stillinger, så finner vi ut hva jeg liker" :sengekos:

Skrevet

Og en ting til, når han spør, IKKE svar med et nytt spørsmål som: "Jeg vet ikke?" "Skifte stilling kanskje?"

Peis på: "Jeg vil ri!" "Jeg vil knulle i stua." "Jeg vil utforske skjeden."

-Domino

Skrevet

Jeg svarer rett ut hva jeg liker. Jeg kan ikke klage på sexen når fyren spør meg hva jeg liker og han har lyst å gjøre det slik som jeg liker det. Du er også "pliktet" til å sørge for din egen nytelse - ikke bare mannen!

Forteller at jeg liker å bli massert på brystvortene/brystene, slikket på brystvortene, at jeg blir slikket nedentil (eventuelt hvordan hvis han spør), hvordan han skal fingre (eller viser han det på meg selv en stund eller fører han slik at han kan gjøre det jeg liker), at jeg liker røff sex hvor jeg bl.a blir spanket eller han tar et godt grep på rumpa mi i doggy og et godt tak i håret f.eks. Jeg ELSKER å suge og blir vanvittig kåt av å utføre en BJ noe som er til positiv overraskelse for mannfolkene jeg har vært med i hvert fall :) Og da spør jeg hva han liker. Det er viktig å gi også.

Jeg gir han ikke en leksjon, men dersom han spør går det an å nevne noen av tingene du liker eller vise han det/føre han slik at han utfører det riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...