AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Når man får en plutselig sterk følelse av at noen tenker på/ savner deg, kan det da være noe i det, eller er det veldig tilfeldig?
Gjest navnelapp Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Det er ein fin tanke, men heilt tilfeldig, dessverre.
Skvaldersjura Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Når man får en plutselig sterk følelse av at noen tenker på/ savner deg, kan det da være noe i det, eller er det veldig tilfeldig? Dette er noe som angår de Åndelige ting. Jeg kan ofte fornemme at noen ber for meg, eller tenker på meg. Vitenskapen har ikke funnet noen logisk forklaring på dette fenomenet, men likefullt finner det sted både titt og ofte. At noen velger og kalle det tilfeldig er bare et utrykk for manglende forståelse for hva dette egentlig er. Hold bare du fast på det gode ved den opplevelsen/ følelsen du får/ har, så kan ingen ta fra deg dine gode erfaringer. Legg vekk de dårlige erfaringene, men hold fast ved de gode.
Ekerilar Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Dette er noe som angår de Åndelige ting. Jeg kan ofte fornemme at noen ber for meg, eller tenker på meg. Vitenskapen har ikke funnet noen logisk forklaring på dette fenomenet, men likefullt finner det sted både titt og ofte. At noen velger og kalle det tilfeldig er bare et utrykk for manglende forståelse for hva dette egentlig er. Hold bare du fast på det gode ved den opplevelsen/ følelsen du får/ har, så kan ingen ta fra deg dine gode erfaringer. Legg vekk de dårlige erfaringene, men hold fast ved de gode. Hvorfor skal vi godta din forklaring på noe som er uforklarlig? Vitenskapens sterkeste egenskap er åpenhet for ulike muligheter. Virker ikke som du er det akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå