Gå til innhold

Utlendinger som plystrer/roper etter meg på gata

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke mye politiet kan/vil gjøre med slikt.

I Oslo, spesielt østkanten, er dette problemet en ganske kjent sak.. Og slik har det vært siden 90 tallet!

Selv når jeg går ilag med en mann (f.eks faren min, broren min, kjæresten) regelrett MASER de fortsatt! også etter tilsnakk fra min far har jeg opplevd at de maser på ham a la "cmon man.. Let me talk with your daughter."

Det hendte også min mor- når hun gikk ifølge med meg da jeg var barn!

Det går automatikk i at de begynner å flørte og slenge ut bemerkninger med hvemsomhelst av alt som puster og har puls.

Til vanlig legger jeg nesten ikke merke til det lengre, er så vant med det.

Men om jeg skulle befinne meg noe sted sent på kvelden tar jeg skikkelige forhåndsregler... Heller ta drosje en gang for mye enn en gang for lite..det gjelder selv for korte strekninger jeg kunne gått på 10 minutter.

Det er mange voldtekter i Oslo nå, uten tvil. Så man bør i aller høyeste grad være heller overforsiktig enn for lite...

Politiet må bli mer synlige!

Ut i gata og patruljer! Ikke bare sitt på ræva inne i en bil eller på kontoret sitt. Gjøre litt nytte for lønna si!

At det ikke går an å fatte såpass engang er helt utrolig av norske myndigheter. Men ingenting overrasker meg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de plyster ikke bare etter norske kvinenr, nei nå får du gi deg..

er av utenlandsk opprinnelse selv, og samme sak skjer med meg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...