Gå til innhold

Han synes min har blitt videre!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OK.

Jeg er 19 år og fortsatt en stolt jomfru. Han og jeg har vært sammen i over 1,7år. Jeg var på ferie nylig i 2 uker og kom tilbake for ikke så lenge siden.Første dagen etter jeg kom tilbake møttes vi og vi hadde den heteste natten vi noen sinne har hatt. MEN før han gjorde stemningen god igjen,- så fingret han meg. Og når han har hatt fingeren i noen sekunder og tar dem ut igjen, stopper han. Det tok han tid til å fortelle meg hva han faktisk hadde ''merket'' på kroppen min som var ''annerledes'' Jeg var dritnervøs jeg var så redd for at han skulle nevne noe om magen min e.l.. Men jeg gjettet riktig først: Det var seff om underlivet mitt. siden han stoppet rett etter fingeren hans var der. Han mente det virker større enn før! Hva f?? Vi holdt på natten før jeg reiste,- og natten jeg kom tilbake,- og i løpet av de to ukene skal underlivet mitt plutselig ha blitt større innvendig? Jeg er 19 år og jomfru..!

Da mener han jo det området ,- bekkenet hvor man kan knipe sammen der man liksom holder urinstrålen borte for å trene den opp, ikke sant?Inne i skjeden. Han sa han ikke mistenkte meg for noe men at han kjenner seff kroppen min inn og ut og at alt er hans :P:) ... Men det var virkelig sårende å høre at det var DERFOR han stoppet opp! Det er for meg en ren FORNÆRMELSE at han påstår at min har blitt videre enn før i.o.m at at jeg fremdeles er jomfru, ikke har sex med ham hver dag,- men at vi har det røft når vi er sammen,- for ikke å snakke om at vi har hatt ''pause'' i de to ukene jeg var borte! Hvordan kan den ha blitt videre da?! Jeg har dessuten vært aktiv i ferien, jeg har svømt og gått masse i ferien, og har jogget masse, intensivt og regelmessig FØR jeg reiste.

Jeg skjønner ingenting. Men jeg er glad han fortalte meg det og var ærlig og rett ut. Alle andre gutter hadde gitt F,- og hvis dem hadde sett ham reagere sånn på meg, så hadde dem sagt'' ey hvorfor ikke bare gjøre det du skal og ferdig, hvorfor i h tenke sånt'' ?

But still, I'm hurt og jeg skjønner ikke hvorfor min har blitt videre. Hvordan kan han kjenne at det har blitt videre bare med fingrene? Hvordan og hva skal han kjenne? For meg i starten den natten følte jeg ikke den digge følelsen før han tok fingrene enda litt lenger opp, men det har han alltid gjort ettersom det blir mulig å dytte inn flere gang på gang når vi har holdt på..

Et spm til: Kan inngangen virkelig bli trangere før veien mot det å vri jomfruhinnen? Eller er det når jomfruhinnen er borte man føler det. Ble litt forvirret nå, jeg er jo jomfru men vil bare vite svaret.

Ble litt surrete dette men jeg vil sette meget stor pris på at dere kan hjelpe meg og gi meg en god forklaring på dette, om det han sa egentlig stemmer osv.

Mvh en fortvilet jente.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ehm, du har hatt sex og blitt fingret og du er jomfru? Jaja, ikke min definisjon av det iallefall. Hvorfor puler dere ikke mens dere er igang liksom? Han skal bare få fingre deg sånn at du fortsatt skal være "jomfru"? Og nei, du blir ikke plutselig videre av ingenting. Teit ting av han å si.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehm, du har hatt sex og blitt fingret og du er jomfru? Jaja, ikke min definisjon av det iallefall. Hvorfor puler dere ikke mens dere er igang liksom? Han skal bare få fingre deg sånn at du fortsatt skal være "jomfru"? Og nei, du blir ikke plutselig videre av ingenting. Teit ting av han å si.

Ehh, det er av respekt og jeg vil selv være jomfru til den dagen jeg er gift, så ikke tenk på det, så ja, vi har derfor ikke hatt s.e.x sånn sett. Enig i at det er teit av han å si no sånt! Dramaqueen han er ass.

Jeg burde ta det opp med han igjen og kommentere det enda en gang til om at jeg ikke fatter at han stopper opp PGA DET.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du det? Vil tro de fleste er enige i at du allerede har brutt jomfrudommen din..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du det? Vil tro de fleste er enige i at du allerede har brutt jomfrudommen din..

Nei det kan ikke stemme. Hvorfor mener du det?

AnonymBruker
Skrevet

Er du et troll eller? "På moderne norsk brukes ordet om både menn og kvinner som ikke har hatt seksuelt samkvem med noen." Tatt fra wikipedia. Og du har jo hatt sex med noen. Hvorfor vil du være jomfru når du gifter deg? Så mannen din føler seg spesiell og som "den første"? Du har jo allerede hatt sex med folk.

Gjest Armitage
Skrevet

Du er da ikke jomfru når du har hatt sex med typen din. Og jomfruhinna sitter rett innenfor åpningen den og ikke langt inni, så den er nok borte for lengst. Så ja, man blir litt videre når man har sex regelmessig. Noe som du forteller at du har. Så jeg skjønner ikke helt problemet deres. Merkelige folk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er da ikke jomfru når du har hatt sex med typen din. Og jomfruhinna sitter rett innenfor åpningen den og ikke langt inni, så den er nok borte for lengst. Så ja, man blir litt videre når man har sex regelmessig. Noe som du forteller at du har. Så jeg skjønner ikke helt problemet deres. Merkelige folk.

Man blir kanskje ørlite videre når man begynner å ha sex ja, men hun har selvfølgelig ikke blitt videre av ingenting iløpet av en uke. Men ja, skjønner heller ikke problemet. Han har jo ikke kuken sin oppi der så hva betyr "vidden" for han..

Skrevet

Merkelig tråd dette...

TS - for future reference så er ikke sex ensbetydende med penetrering. Seksuelle handlinger er sex. Jeg ville ikke kalt deg jomfru.

• Liker 1
Skrevet

ikke heng dere opp i det temaet om jomfrudom folkens, kan hende at det er litt kultursorkjeller ute og går her!

Uansett TS, det kan være at du har ligget litt annreldes slik at du virker videre, eller at du i løpet at denne natten med mye fingring er blitt litt videre akkuratt da, men det "trekker" seg sammen igjen.

Det er ofte slik at man kan føle seg trangere og at det blir litt bedre plass om man har "herjet" mye i løpet av en økt, men det går tilbake.

Gjest Anonym
Skrevet

Vel, jeg gidder ikke å være snill med en som tydeligvis synes at hun er bedre enn oss nordmenn. Vi nordmenn tar jo alt så lett og ANER tydeligvis ikke hva det vil si å være "stolt jomfru". :skratte:

• Liker 2
Gjest Anonym
Skrevet

kvinneleg%20kjoennsorgan.gif

Du ser der det står jomfruhinne, ikke sant?

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg mener at du fortsatt er jomfru.

Jeg onanarte mye med fingrer når jeg var yngre, og vil ikke si at jeg mista jomfrudommen av det.

Men du er jo seksuelt aktiv, så noen hellig liten gudinne er du ikke. Du kan like så godt ha sex liksom.

Anyway, svaret mitt blei like teit som hovedinnlegget ditt.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

TS, ikke ta det så ille opp om vi synes det er litt komisk. Det er bare noe med stilen og det du skriver på som gjør at alt dette med å være jomfru når du gifter deg klinger litt rart egentlig.Jeg ville sagt du fortsatt er "jomfru" sånn rent teknisk, med eller uten jomfruhinne, men ikke "moralsk sett".

Det er sikkert bare noe midlertidig eller noe han inbiller seg. Kroppen endrer seg jo ikke permanent på et par uker.

Skrevet

OK.

Jeg er 19 år og fortsatt en stolt jomfru. Han og jeg har vært sammen i over 1,7år. Jeg var på ferie nylig i 2 uker og kom tilbake for ikke så lenge siden.Første dagen etter jeg kom tilbake møttes vi og vi hadde den heteste natten vi noen sinne har hatt. MEN før han gjorde stemningen god igjen,- så fingret han meg. Og når han har hatt fingeren i noen sekunder og tar dem ut igjen, stopper han. Det tok han tid til å fortelle meg hva han faktisk hadde ''merket'' på kroppen min som var ''annerledes'' Jeg var dritnervøs jeg var så redd for at han skulle nevne noe om magen min e.l.. Men jeg gjettet riktig først: Det var seff om underlivet mitt. siden han stoppet rett etter fingeren hans var der. Han mente det virker større enn før! Hva f?? Vi holdt på natten før jeg reiste,- og natten jeg kom tilbake,- og i løpet av de to ukene skal underlivet mitt plutselig ha blitt større innvendig? Jeg er 19 år og jomfru..!

Da mener han jo det området ,- bekkenet hvor man kan knipe sammen der man liksom holder urinstrålen borte for å trene den opp, ikke sant?Inne i skjeden. Han sa han ikke mistenkte meg for noe men at han kjenner seff kroppen min inn og ut og at alt er hans :P:) ... Men det var virkelig sårende å høre at det var DERFOR han stoppet opp! Det er for meg en ren FORNÆRMELSE at han påstår at min har blitt videre enn før i.o.m at at jeg fremdeles er jomfru, ikke har sex med ham hver dag,- men at vi har det røft når vi er sammen,- for ikke å snakke om at vi har hatt ''pause'' i de to ukene jeg var borte! Hvordan kan den ha blitt videre da?! Jeg har dessuten vært aktiv i ferien, jeg har svømt og gått masse i ferien, og har jogget masse, intensivt og regelmessig FØR jeg reiste.

Jeg skjønner ingenting. Men jeg er glad han fortalte meg det og var ærlig og rett ut. Alle andre gutter hadde gitt F,- og hvis dem hadde sett ham reagere sånn på meg, så hadde dem sagt'' ey hvorfor ikke bare gjøre det du skal og ferdig, hvorfor i h tenke sånt'' ?

But still, I'm hurt og jeg skjønner ikke hvorfor min har blitt videre. Hvordan kan han kjenne at det har blitt videre bare med fingrene? Hvordan og hva skal han kjenne? For meg i starten den natten følte jeg ikke den digge følelsen før han tok fingrene enda litt lenger opp, men det har han alltid gjort ettersom det blir mulig å dytte inn flere gang på gang når vi har holdt på..

Et spm til: Kan inngangen virkelig bli trangere før veien mot det å vri jomfruhinnen? Eller er det når jomfruhinnen er borte man føler det. Ble litt forvirret nå, jeg er jo jomfru men vil bare vite svaret.

Ble litt surrete dette men jeg vil sette meget stor pris på at dere kan hjelpe meg og gi meg en god forklaring på dette, om det han sa egentlig stemmer osv.

Mvh en fortvilet jente.

Du er ikke jomfru. Du har bare jonfruhinnen inntakt. Det er 2 forskjellige ting.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Du er ikke jomfru. Du har bare jonfruhinnen inntakt. Det er 2 forskjellige ting.

Tror ikke jomfruhinnen holder seg ved fingring? Iallefall ikke når de har det "røft" som TS sier, har man hatt mer enn en finger inn så er den høyst sannsynlig ikke intakt.

Min ble tatt av en O.B. super.

Du har nok ikke blitt videre TS, enten så fisket kjæresten din litt etter om du hadde vært utro eller så var du bare ekstra kåt, våt og avslappet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Man kan fint være jomfru selv om man har mistet jomfruhinnen. Har man ikke hatt samleie så er man fortsatt jomfru, men det utelukker ikke at man har vært seksuelt aktiv på andre måter (fingring, dildo, oralsex osv).

Skjeden kan føles trangere/videre, alt ettersom hvor man er i menssyklusen. Mengde/konsistens på utfloden kan få det til å virke videre pga. mindre friksjon, og det å være ekstra kåt, eller å få en orgasme, kan også gjøre deg midlertidig trangere. Du kan også ha slappet av i muskler som du tidligere har strammet, slik at det følels annerledes for ham.

Endret av Antlers
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jomfruhinnen holder seg ved fingring? Iallefall ikke når de har det "røft" som TS sier, har man hatt mer enn en finger inn så er den høyst sannsynlig ikke intakt.

Min ble tatt av en O.B. super.

Du har nok ikke blitt videre TS, enten så fisket kjæresten din litt etter om du hadde vært utro eller så var du bare ekstra kåt, våt og avslappet.

Hehe jahh det tror jeg også ass angående det med utrogreiene,- jeg tenkte på det her om dagen.

Gjest Katten.
Skrevet

Skal også være sagt at skjeden kan bli videre når man blir kåt og mer avslappet.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Til dere som sporer av: å være jomfru har ingenting med jomfruhinnen å gjøre. Det er da mange jenter som mister jomfruhinnen når de rir hest, vil dere si at de ikke er jomfru lengre da? Det er også mange jenter som er født uten jomfruhinne, er de ikke jomfru de heller? Jeg vil si at ei jente som bare har blitt fingret eller en gutt som bare har blitt runket er fortsatt jomfru.

TS, som noen andre har sagt før meg, så kan skjeden din bli videre når du er kåt og avslappet, ikke tenk på det. Tror heller at kjæresten din mente om du hadde vært utro.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...