Vala Skrevet 26. februar 2002 #1 Del Skrevet 26. februar 2002 Noen som kan anbefale en hudpleiesalong i Oslo? Hun jeg pleide å gå hos har dessverre lagt ned salongen sin.. Klem, Vala12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg går hos en hudpleier på Stovner senter. Tror den heter Stovner hud og fotpleie. Jeg er veldig fornøyd med de. De bruker mest decleor sine produkter. Men det er vel et hav av forskjellige hudpleiere. PS. jeg betaler kr 510,- for hudpleie med massasje, tar ca 1,5 time.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei! Vil anbefale klinikk Academica i Vibesgt. 31 i Oslo. Hun som eier og driver salongen er veldig flink, så jeg vil anbefale henne på det varmeste. Salongene ligger 5 min. fra Majorstuhuset. Det koster 370,- for en dyprens. Hun bruker Darphin sine produkter som jeg forøvrig er sværet fornøyd med. Da jeg begynte der, hadde jeg masse problemer med uren hud, men nå er jeg kvitt det. Dette takket være hjelp fra henne og riktige produkter. Husker dessverrre ikke tlf. nr., men det er jo bare å ringe oppøysningen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg har siden 1998 brukt Vibekes hud og fotpleie på Kalbakken. Og jeg er råfornøyd!!! Både er Vibeke en meget søt og hyggelig dame det er lett å snakke med, og hun holder helt fred dersom du ikke ønsker å snakke.... Ved siden av å være trivelig, så er hun utrolig dyktig; jeg har lært maaaasse av henne. Og hun er ikke typen som må prakke på meg dyre kremer. Anbefaler en time hos henne, men vær ute i god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 28. februar 2002 #5 Del Skrevet 28. februar 2002 Hudpleien på storo senteret er veldig bra!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå