Sommerdans Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Nå har jeg klart å forstue både høyre storetå og høyre tommelfinger, under en sandvolleyballkamp. Hvor lenge kan denne smerten vare? Det er vanskelig og vondt å jobbe (der jeg må gå/løpe mye og løfte og bruke hendene mye). Noen råd for hva jeg kan gjøre for at det skal bli mindre vondt?
Dragonfly84 Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Det kan vare en stund, spesielt når det er tærne, siden man beveger på det hele tida når man går. Jeg sparka borti noe slik at lilletåa ble dytta for langt unna de andre tærne på julaften, og det er vondt enda... Jeg tok røntgenbilde (som jeg måtte mase meg til) for en stund siden som viste at det ikke var brudd eller brist, men vondt er det enda... Jeg teiper det, og det hjelper litt, men bra er det ikke. Legen virker ikke interessert, så jeg håper det går over av seg selv. Men nå har det jo gått snart 7 måneder...
Sommerdans Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2011 Oi, det var lenge! Håperdet blir bedre snart for deg :-) jeg har hørt at det er ingenting legen vil gjøre, så derfor dropper jeg å gå til legen med dette. Det som er verst er i grunnen tommelen min. Klarer nesten ikke å bevege den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå